« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

پایگاه خبری آوای رودکوف:صاحب صلبی نژاد رئیس شورای شهرستان لنده با ارسال یاداشتی به گرانی گوشت قرمز در این شهرستان واکنش نشان داد.

متن این یاداشت به شرح زیر است:

عرض ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همشهریان عزیز و مظلوم شهرستانم.

همان طوری که همه شما شنیده اید گوشت قرمز هر کیلو 50 هزار تومان در یک روز گران شد و درصد زیادی را از خوردن گوشت قرمز محروم کرد.

 بر حسب وظیفه ای که داریم جویایی این خبر تکان دهنده شدیم و نتیجه:

به دنبال اعتصاب غیر قانونی قصابان طیی چند روز گذشته، کمیته تنظیم بازار مجبور به جلسه شد و این جلسه با حمایت ریس محترم جهاد کشاورزی از قصابان میدان را به نفع این عزیزان تغییر داد و با افزایش قیمت به خواسته خود رسیده اند،لذا با یک نگاه کاملا ساده به این موضوع می شود فهمید که پشت پا زدن به جمعیت چندین هزار نفری شهرستان بخاطر 8 تا 10 قصاب،قصابهای که در طی سالها از این بازار سود بردند و الان حاضر به سود کم نیستند.

چرایی این تصمیم را که به شکل مفصلی میشود تحلیل کرد:در جلسه تنظیم بازار نماینده دامپزشکی بود، نماینده جهاد بود نماینده دولت بود نماینده حاکمیت بود ولی متاسفانه نماینده ای از شورای شهر و شهرستان و نماینده ای از مصرف کننده نبود تا از حقوق مصرف کننده حمایتی بکند.

این تصمیم از نظر بنده عواقب بدی در اینده خواهد داشت از جمله باید اشاره کنم که از این حرکت قصابان اگر دیگر صنفها الگو برداری کنند یک بی نظمی و دردسر بزرگی میتواند داشته باشد که حتی منجر به عتراض و اغتشاش نیز بشود تا جایی که ممکن است نمونه برداری از ان به کل استان نیز سرایت بکند .

لذا انتظار میرود نهادهای امنیتی وارد عمل بشوند و واکنش مناسبی در مورد این تصمیم نشان بدهند

در واقع تسلیم شدن کمیته تنظیم بازار چراخ سبزی بود جهت ادمه همچین حرکتهای حالا عمدا یا سهوا هر چند که فرقی در اصل موضوع نمیکند.

در دفاعیه که از طرف جهاد کشاوزی صادر شد که بسیار دلایل سطحی و غیر قابل قبولی هستند به یکی از انها که مهمترین دلایل این ستاد بود اشاره میکنم که فرمودند: گوشت در شهرستان لنده از شهرستانهای همجوار ارزان تر هست ولی این را در نظر نگرفتند که تک تک شهرهای استان اقتصاد قویتری از شهر ما دارند از جمله کارخانهای بزرگ ارد، سیمان، قند، پتروشیمی..... نیز دارند.

متاسفانه شهر ما یک شهر کاملا مصرف کننده هست ولی در شهر دهدشت روزانه چندین هزار نفر فقط تردد  صورت میگیرد، کارخانه اجر، دشت های حاصل خیز دهدشت که میتواند یک استان را ساپرت مالی بکند..... نزدیک بودن شهرستان بهمیی به غول اقتصادی بید بلند و بهبهان و ....

با این توصیف لازم می دانم تمام تلاش خود را جهت پیگیری و مطالبه گری ادامه دهم اما این را بدانیم که سکوت در برابر هر تصمیم اشتباه از طرف هم مردم وهم مسولین خیانت به خون شهداست .

در آخر امیدوارم و انتظار دارم که جناب فرماندار با روحیه مردم داری و دلسوزانه ای که دارند این تصمیم را اصلاح بفرمایند و کام مردم را نیز شیرین کنند.

و جمله آخر : پذیرش اشتباه تاوان و دردسر آسانتری دارد تا اصرار بر اشتباه ....

صاحب صلبی نژاد ریس شورای شهرستان

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
درودبرشماشورای دلسوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: