« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
آوای رودکوف؛
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام فرماندار بهمئی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عید سعید فطر

متن پیام بدین شرح است:

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)، حضرت امام خمینی (ره) است؛ حضرت امام خمینی (ره) در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی متعالی و با تبعیت از سید و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام های بزرگ و استواری را بردارد.

این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور ، استان و بویژه نیروهای ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، و از خداوند منان خواستارم به حرمت خون شهدای ارتشی و سپاهی، نیروی انتظامی، بسیجیان و تمام شهدای دفاع مقدس در سایه این نیروی عظیم و رهبری امام خامنه ای اقتدار جمهوری اسلامی ایران را روز به روز بیشتر کرده اند.

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عشق، نغمه عبودیت سر داده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم شهروندان در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعیدفطر، روز نمایش عزم تدین ، روز فتح و پیروزی در جهاد اکبر و بازگشت دوباره به فطرت انسانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه فدا)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تمام مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بهمئی ، از خداوند قادر متعال، رستگاری، عزت و کرامت و صحت و عافیت همگان را مسألت می نمایم.

علی محمدی
فرماندار شهرستان بهمئی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: