« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
به بهانه شهادت جانسوز آیت الله سلیمانی به قلم علی اصغر رجبی ایولی عضو هیأت علمی دانشگاه؛
آیا تا به حال شنیده اید در اغتشاشات و در اعتراضات و نارضایتی ها، یک مدیرِ بی مسؤلیت یا یک اختلاسگر یا یک فردِ ظاهرالصلاحِ ریاکار و یا یک سیاسیِ تازه به دوران رسیده، هدفِ ضرب و شتم و یا ترور قرار گیرد؟

پایگاه خبری آوای رودکوف-علی اصغر رجبی ایولی:آیا تا به حال شنیده اید در اغتشاشات و در اعتراضات و نارضایتی ها، یک مدیرِ بی مسؤلیت یا یک اختلاسگر یا یک فردِ ظاهرالصلاحِ ریاکار و یا یک سیاسیِ تازه به دوران رسیده، هدفِ ضرب و شتم و یا ترور قرار گیرد؟

چرا همیشه انسانهایی که شهید زندگی می‌کنند، مورد هدف قرار می‌گیرند؟

چرا همیشه انسانهایی که شهید زندگی می‌کنند، مورد هدف قرار می‌گیرند؟

اینکه بپذیریم قاتل و جانی و یا معترض، به خاطر ناملایمات، جانش به لبش رسیده و عنان اختیار از کف داده و از روی ناچاری، دست به خشونت زده، آیا باز هم سؤال پیش نمی‌آید که چرا هدفش را فردی قرار می‌دهد که در آن ظلمهایی که بر او رفته، بی گناه بوده؟

هر چند سخت است بتوان پذیرفت که قاتل و جانی، به دلیلِ به ستوه آمدنِ از ظلم‌ها، یک بی گناه را بتواند هدف قرار دهد. مسلّماً همه آنانی که با ناکارآمدی خویش، باعث متهم شدن انقلاب اسلامی و ایجاد بهانه برای آنانی که از انقلاب کینه به دل دارند، می‌شوند، در ریختن این خونهای پاک شریک هستند و حتماً باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشند.

علی اصغر رجبی ایولی عضو هیأت علمی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: