« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
مشاور رییس دانشگاه و دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش خبر داد:
در جهت معرفی پتانسیلهای ورزشی جهان اسلام با مشارکت و همکاری موسسات و ادارات ورزشی در آسیا ، اروپا ، آفریقا و آمریکای جنوبی ، کنفرانس بین المللی ورزش در نگاه ادیان برگزار خواهد شد .

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر حجت بقایی "مشاور رییس دانشگاه و دبیر روابط عمومی دانشگاه جهانی ورزش به عنوان دبیراجرایی کنفرانس بین المللی ورزش در نگاه ادیان " در گفتگوبا خبرنگاران گفت : طرح برگزاری کنفرانس بین المللی ورزش در نگاه ادیان با حمایت "دکتر علیرضا سلمانیان ، رییس دانشگاه جهانی ورزش " مطرح شد ، که هیات علمی دانشگاه با برگزاری آن موافقت کردند ، و مسئولیت برگزاری کنفرانس به عهده دکتر علیرضا سلمانیان به عنوان رییس کنفرانس گذاشته شد ، هدف از برگزاری کنفرانس شناسایی پتانسیلهای علمی و فنی در حوزه ورزش و همچنین معرفی پتانشیلهای ورزشی خصوصا ورزش قهرمانی ایران اسلامی است.

کنفرانس بین المللی ورزش در نگاه ادیان برگزار می شود

دکتر بقایی با اشاره به حمایت برخی سازمانها و موسسات بین المللی علمی ، پژوهشی و ورزشی و رسانه ای گفت : با ورود استاد دکتر سلمانیان برخی محافل علمی با توجه به سوابق و رزومه ایشان حمایت خود را از کنفرانس اعلام کردند و در حال حاضر در حال رایزنی با مدیران دانشگاهها و موسسات پژوهشی مرتبط هستیم تا این کنفرانس هرچه باشکوهتر برگزار شود .

وی در ادامه افزود : دانشگاه جهانی ورزش - خبرگزاری آبتاب - وزارت ورزش ( بیرلند ) - سازمان جهانی زیبایی و تندرستی(فرانسه) - کنفدراسیون جهانی دفاع شخصی - موسسه خبری و آکادمی اقتصاددان - سازمان جهانی ثبت رکورد اولینها( ژاپن) - خبرگزاری trt ترکیه - خبرگزاری تابناک - فدراسیون جهانی استریت فایتر - سازمان جهانی تاپ کیوکوشین کاراته - خبرگزاری dwآلمان - خبرگزاری nhkژاپن - خبرگزاری جهانی پرس - خبرگزاری همای خبر - پایگاه خبری آوای رودکوف و چند دانشگاه در کشورهای آسیایی ، آفریقایی ،اروپایی و آمریکای جنوبی ، در مرحله اول حمایت خود را از همراهی در برگزاری و اطلاع رسانی کنفرانس اعلام کرده اند . که اسامی حامیان ، سخنرانان و شرکت کنندگان بین المللی و جزییات برگزاری کنفرانس به زودی از طریق دبیرخانه اعلام می شود .

کنفرانس بین المللی ورزش در نگاه ادیان برگزار می شود

دبیر اجرایی کنفرانس با اشاره به لزوم برگزاری چنین همایشی در حال حاضر افزود : با توجه به اهمیت موضوع کنفرانس مشغول برنامه ریزی برای برگزاری پیش سمینارها و میزگردهایی با همکاری موسسات آموزش عالی و رسانه ها و با حضور اساتید متخصص و مرتبط با موضوعات کنفرانس جهت فرهنگسازی هستیم تا هم منابع را شناسایی نماییم و هم آرشیو غنی برای پژوهشگران نسلهای بعد تولید نماییم .

دکتر حجت بقایی در پایان تاکید کرد : جهت تسریع در همیاری پژوهشگران و اساتید ایرانی موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا به عنوان دبیرخانه کنفرانس در ایران آماده جذب و انعکاس نظرات و پیشنهادات می باشد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: