« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند:
نماز عبادی سیاسی جمعه دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند اقامه شد.

۵به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه پنجم الی١١اردیبهشت هفته کار و کارگر است اظهار داشت: کار و کارگر که جایگاه شایسته و بلندی در آیات قرآن و سیره ائمه و  گفتمان امامین انقلاب دارند که در همین راستا پیامبر مکرم اسلام فرموند: کسی که براثر خستگی از کار و تلاش به خواب رود آمرزیده شده است و همچنین امام رضا (ع)فرموده :کسی که در پی روزی از خداست تا مخارج خانواده اش را تامین کنید اعظم اجرا مِنَ المُجاهد في سبيل الله پاداش او از جهادگر در راه خدا بزرگتر است کارگران ستون فقرات اقتصاد هستند و نقش موثری در پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی داشته و دارند.

یکسال از تشکیل کار گروه استانی توسعه بخش دیشموک در ناباوری گذشت / نارضایتی مردم از مدیران ضعیف و استخدامهای بی ضابطه/از ٧۰۰میلیارد تومان آقای استاندار نیز خبری نشد!

حجه الاسلام راوند تصریح کرد:کارگران امروزه محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی هستند که باید این قشر مورد توجه مسئولین قرار بگیرند.

وی افزود:مدیر کل کار ورفاه اجتماعی سال گذشته برای پیگیری کار و اشتغال کارگران کارگروهی را تشکیل دادند به نام کار گروه توسعه بخش دیشموک این کارگروه در مرکز استان به ریاست استاندار برگزار شد و مردم بعد از یک سال هنوز منتظرند و خبری از اقدامات این کارگروه نشد.

ایشان در ادامه با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفتند:۱۳ ارد یبهشت سالروز شهادت استاد علامه مطهری و روز معلم هست ؛شهید مطهری نمونه بارز یک معلم انقلابی تمام عیارو الگوی ماندگار برای معلمان است. که در بیان حضرت امام و مقام معظم رهبری مغز متفکر نامیده شده است .

امام جمعه دیشموک اظهار داشت:شهید مرتضی مطهری میدان داری جهاد تبیین را رسالت اول خود قرار داده بود و در حقیقت او را باید شهید جهاد تبیین بدانیم و بنامیم.زیرا که مطالب کم نظیری را برای جبهه انقلاب به ارث گذاشت.

خطیب جمعه دیشموک اظهار داشت:یکی از دغدغه استاد شهید استقلال فرهنگی و مکتبی
بود که میگفت:با یک مکتب التقاطی، یک تکه از این گرفتن دو کلمه از آن گرفتن و یه کلمه از اسلام گرفتن به استقلال مکتبی نمی رسیم و اگر چنین کنیم محکوم به فناهستیم این اعلام خطر بزرگی است که من احساس می کنم بنا براین گفتمان انقلاب اسلامی مدیون شهید مطهری است و تفکر و اندیشه زلال او چشمه جوشانی هست که هم حوزه و هم دانشگاه را سیراب میکند.

استاندار محترم گفتند: باعث گریه ای که در دیشموک برای مردم داشتم ٧۰۰ملیارد تومان بودجه گرفتم اما هیچ کاری در دیشموک صورت نگرفته است

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک در ادامه افزودند:مدیران ضعیف و استخدامهای فله ای و سفارشی و بی ضابطه باعث نا رضایتی مردم شده است چرا مسئولان استانی نسبت به این سفارشات بی توجه هستند.

امام جمعه دیشموک در ادامه گفتند :استخدامهای بی ضابطه و با دخالت مسئولین نگران کننده است اینکه میز خدمت تشکیل میدهند کار خیلی خوبی است اما نکته ای باعث نگرانی مردم دیشموک است و آن اینکه استاندار محترم گفتند: باعث گریه ای که در دیشموک برای مردم داشتم ٧۰۰ملیارد تومان بودجه گرفتم اما هیچ کاری در دیشموک صورت نگرفته است لازم است که مسئولین استانی و کشوری رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین