« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
ظهر امروز انجام گرفت:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز از هفته سلامت با حضور در بهمئی از خانواده شهیدان خوب دیدن نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت، عنوان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که خداوند در دنیا به انسان عطا نموده است.

دکتر سعید جاودان سیرت ادامه داد: ما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج متولی سلامت هستیم اما امنیت امروز ما مدیون جان‌فشانی، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا است که در سایه این امنیت است که میتوانیم در راستای تحقق سلامت گام بر داریم.

وی اذعان داشت: نعمت حیات از مهمترین دارایی های انسان است که شهدا ان را تقدیم نظام اسلامی کردند و ما همواره قدردان خون شهدا هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهیدان الگویی شایسته ازساده زیستی توام با اقتدار و عزت بودند.

دکتر جاودان سیرت اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند

وی برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید نمودند.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم گفت: تکریم و غبارووبی شهدا امری ضروری است.

حاضرین در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار مطهر شهدا، با آرمان‌های بلند شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی وامام راحل، تجدید میثاق کردند.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: