« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در جمع خانواده مرحوم سپهر با عرض تسلیت و ابراز همدردی گفت: خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه همکار عزیزمان، مرحوم سروان “سید خدا رحم سپهر “، بر اثر بیماری موجب تأثر فراوان و اندوه عمیق گردید.

سرهنگ‌ فرزین جمشیدی خاطر نشان کرد: صداقت بی نظیر، سخت کوشی، شفقت، مهربانی از ویژگی‌های فراموش نشدنی مرحوم سپهر است که در حافظه همگان جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: بدون شک خدمات ارزشمند این همکار صدیق، پرتلاش و خستگی ناپذیر در تامین امنیت جامعه برای همیشه در یاد و خاطر مردم شریف و همکاران انتظامی شهرستان خواهد ماند.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: اینجانب این مصیبت و ضایعه جبران ناپذیر را به همکاران انتظامی، خانواده داغدار ایشان و مردم ولایت مدار شهرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان پیام تسلیت سردار مصطفایی فرمانده انتظامی استان را به خانواده سپهر ابلاغ کرد‌.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
روح اله سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
0
0
من از تمام دوستان آشنایان و بستگان و همکاران مرحوم برادرم و ایل بزرگ بهمئی که در زمان بیماری ،تشییع ،تدفین ، خاکسپاری و مراسمات گوناگون آن مرحوم شرکت کردند تشکر و قدردانی میکنم امیدوارم توفیق جبران در شادیهای شما را داشته باشم ارادتمند شما روح اله سپهر (رواحی کیان)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: