« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
فوری و مهم ؛
شهردار شهر لیکک از محکومیت ۱۳۴ میلیارد تومانی امور مالیاتی خوزستان توسط شهرداری لیکک خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛عباس مشیری از صدور رای محکومیت امور مالیاتی خوزستان به طرفیت شهرداری لیکک خبر داد و گفت: با عنایت خداوند تلاش ها و پیگیری های فراوان این شهرداری در جهت دریافت سهم عوارض حق آلایندگی از نفت موثر واقع شد و حکم دادگاه مبنی بر محکومیت ۱۳۴ میلیارد تومانی امور مالیاتی خوزستان صادر شد.

خبر خوش شهردار لیکک برای بهمئی ها

شهردار شهر لیکک تشریح کرد: به دنبال عدم پرداخت سهم عوارض آلایندگی از نفت توسط امور مالیاتی خوزستان، ابتدا این شهرداری با همکاری و تلاش مسئولین محترم استانی ، نماینده محترم مردم در مجلس و خاصه شورای محترم شهر رایزنی ها و تلاش فراوانی داشته که متاسفانه با گذر زمان و وعده های تحقق نیافته مسئولین مربوطه در خوزستان و سازمان های مرکزی در تهران مواجه شدیم، به همین علت پیگیری قضایی را در پیش گرفتیم و در جهت جلوگیری از تضییع حق و بهره بردن از فرصت، شهرداری همزمان توسط وکلا و نمایندگان حقوقی خود اقدام به طرح شکایت علیه شرکت نفت و سازمان امور مالیاتی نموده است. با دریافت استعلامات لازم و نظریه دیوان عالی کشور و دعوت از کارشناسان خبره کشوری در حوزه نفت و گاز و بعد از تلاش ها و پیگیری های جدی در حوزه قضایی در نهایت این شهرداری توانست امور مالیاتی خوزستان را محکوم به پرداخت ۱۳۴ میلیارد تومان سهم عوارض آلایندگی نمایند‌.

عباس مشیری از حمایت و همکاری شورای شهر ، نمایندگان حقوقی خود ، وکلای پرونده ، حوزه قضایی استان و شهرستان بهمئی خاصه ریاست محترم دادگستری شهرستان که با رعایت بی طرفی و تبعیت از قانون در جهت اجرای عدالت و احقاق حق مردم بهمئی نهایت جدیت و تلاش و انصاف را داشته اند تشکر کرد.

شهردار شهر لیکک در پایان تاکید کرد که در جهت احقاق حق مردم بهمئی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام توان خود را در مسیر خدمت به شهروندان بکار خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
1
2
درود فروان بر دکتر فردایی مقدم ،وکیل با درایت و با اخلاق پرونده شهرداری لیکک .
دکتر فردایی افتخار شهرستان هستید.
مهندس احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
1
2
با تشکر و قدردانی از جناب دکتر فردایی مقدم وکیل با درایت و خبره شهرستان بهمئی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
1
شهرستان بهمئی هرشب تیراندازی
بازرسی
|
France
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
0
0
خیلی باحال هست اقای شهردار
چرا از حضور بازرسان در هفته گذشته در شهرداری لیکک و دسترسی به هزاران تخلف به ویژه در حوزه شهرسازی آن شهرداری حرفی نمی زند.
چرا نمی گوید که در شهرداری درگیری لفظی شده و مدارک تحویل بازرسان نگردیده است.
چرا نمیگه از لیکک تا تهران را بسیج کرده تا بتونه از مافیای قدرت برای عدم نشر تخلفات خودش کمک بگیرد.
فرض از اینکه اینجا هم مافیای قدرت به دادت برسند.پاسخ خون شهدا را چگونه خواهی داد.
شهروندان لیکک حق دارند بدانند که چه کسی شهردار انها هست و با چه تخلفاتی.
شهروندان لیکک باید پافیای فساد در شهرشان را بشناسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: