« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
فرماندار بهمئی در نشست با جمعی از فرهنگیان عنوان کرد:
وقتی من خدمت وزیر کشور عرض کردم که شهرستان بهمئی پیش از ۸۰ چاه نفت دارد با تعجب به من گفت مگر بهمئی هم چاه نفت دارد؟! بنا براین اگر میخواهیم کاری شود باید مطالبات منطقی را یک صدا فریاد بزنیم.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم صبح امروز جمعی از فرهنگیان بهمئی با فرماندار  این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در یکسال گذشته در بحث روکش و  آسفالت جاده ها انقلابی به پا شد/ پیگیر تامین مطالبات مردم هستیم/روح مطالبه گری را با اغراض شخصی الوده نکنیم

فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته معلم گفت: در خصوص بحث مسکن فرهنگیان تا کنون دو جلسه تشکیل شد و نتیجه ی جلسه این بود که دوستان شناسایی کنند در یک نقطه ای که زمین منابع ملی نباشد بحث واگذاری و مسائل دولتی اش را من انجام خواهم داد هر وقت زمین شناسایی شد قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

علی محمدی با اشاره گلایه فرهنگیان در مورد جاده ها گفت: می توانم ادعا کنم در طول چند سال گذشته ای که وجود داشت (از اول انقلاب تا الان) هیچ سالی به اندازه ۱۴٠۱ بحث راه در بهمئی کار نشد ۳٠ کیلو متر روکش و آسفالت در یک سال در شهرستان بهمئی انجام شد ۳٠ کیلو متر کم نیست آدم های منصف می بینند‌.

وی ادامه داد: از چاه روغنی به سمت لیکک روکش شده است از قله ممبی به سمت سرآسیاب از چند روز آینده شروع خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: ممبی به سمت رود تلخ باز هم روکش آسفالت داریم هماهنگی در رامهرمز از جاده ی انتهای رودتلخ به سمت خوزستان اعتبارش تصویب شد که از سمت خوزستان است.

محمدی با بیان اینکه : بعضی ها از دایره انصاف خارج شده و خدمات نظام را نادیده می گیرند و نظم شهرستان را نشانه گرفتند گفت: مسلما ما دست افرادی که خارج از شهرستان نیز هستند و دوست دارند و پیگیری میکنند کاری انجام بدهند را میبوسیم اما نمی توان از ظلم کسانی که کارشکنی میکنند گذشت !

فرماندار بهمئی افزود :می شود مشکلات را در فضای حقیقی طرح و با ارائه راهکار لازم و تعامل با مسولین نسبت به پیگیری و حل آنها چاره ای اندیشید آما بنظر شما کسانی که فاصله ی خود را با مسولان زیاد کردند و صبح تا عصر در فضای مجازی مردم را دلسرد می نمایند و  بی انصافی می کنند چه کسانی هستند ؟ ته تهش میرسید به آن کسی که میخواهد رئیس فلان اداره شود اما نشد یا دوست داشت کاری برایش انجام شود اما نشد!

محمدی با اشاره عدم حضور معاون رئیس جمهور در بهمئی اظهار داشت:آقای دکتر منصوری فقط برای بازدید از پروژه هایی که در سفر قبلی ریاست محترم رئیس جمهور به استان مصوب شده بود به استان سفر کرد قرار بود در سفر به بهمئی از روند اجرای بیمارستان بازدیدی داشته باشند نه قراری برای افتتاح داشته و نه برنامه ای برای توسعه آن با این وجود ما به شدت دنبال حضور ایشان در شهرستان بودیم اما نشد و ظاهرا بالگردحامل ایشان دچار مشکل شده بود و نتوانستند حضور پیدا کنند آقای آقای استاندار هم زنگ زد گفت آقا نتوانستیم بیاییم خوب کجای این موضوع قصوری از ناحیه شهرستان صورت گرفت و  کجای دنیا بهم ریخت؟

رئیس شورای اداری شهرستان بهمئی گفت: اگر برای این شهرستان دلسوزیم کاری به این حرفای توخالی بی ارزش نداشته باشیم شهرستانی با این ظرفیت چرا پالایشگاه نداشته باشد؟ اگر این شد مطالبه ی عمومی شهرستان مسئولین موظف اند بیایند پای کار.

محمدی گفت: متاسفانه یک عده ای که از چیزی خبر ندارند و به یا دنبال مطامع شخصی خود هستند دارند قلم میزنند و ذهنیت مردم را نسبت به کل مسولین خراب میکنند.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: شما بیایید به فریاد خودتان و شهرستان خودتان برسید من یک روزی از اینجا میروم اما چیزی که وجود دارد با این نوع نگاه عده ای به حیثیت این شهرستان  لطمه میزنند و نمیگذارند مطالبات حقیقی مردم برای مسئولین مشخص شود.

محمدی با اشاره به اینکه الان باید مطالبه عموم مردم نبود پالایشگاه در این شهرستان باشد گفت: وقتی که مثلا شما و تمام مردم این شهرستان در فضای مجازی یک ظرفیتی ایجاد کنید و یکصدا نبود پالایشگاه را فریاد بزنید مسولین هم تایید و همراهی کنند  این می شود مطالبه به حق مردم از دولت .

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به تلاش های خود در خصوص مطالبه به حق مردم در مورد پالایشگاه گفت: تا الان دوتا تیم ویژه و سرمایه گذار برای پالایشگاه بهمئی آوردیم همین پالایشگاهی که چرام هست این تیم اول آمدند در بهمئی سراغ گرفتند اول بهمئی را شناسایی کردند بنا به دلایلی اینجا را نپذیرفتند پارامترهای لازم را این تیم تشخیص نداد یک تیم دیگری داریم که ان شاءالله می آیند و موضوع را مورد پیگیری قرار میدهند ان شاءالله به موفقیت برسد.

وی گفت: وقتی من خدمت وزیر کشور عرض کردم که شهرستان بهمئی پیش از ۸۰ چاه نفت دارد با تعجب به من گفت مگر بهمئی هم چاه نفت دارد؟! بنا براین اگر میخواهیم کاری شود باید مطالبات منطقی را یک صدا فریاد بزنیم.

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان گفت: پاسخگویی به مطالبات مردمی و خدمت رسانی به شهروندان را با جدیت و کما فی السابق انجام خواهد داد و از مردم خواست تا در این زمینه یار و مدد کار مسولان باشند.

 

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین