« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی خبر داد:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی از آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید روح الله افسر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی با اعلام خبر آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵خرداد در باشت اظهار کرد: در این مرحله، مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است که با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم انجام خواهد شد.

آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بهمئی

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار بخش اجرا می شود، اعلام کرد : بخش نخست آوایی انفرادی است که شامل حفظ « ۵، ۱۰، ۲۰و۳۰»جزء قرآن کریم و قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان می باشد.

افسر خاطر نشان کرد: بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، بخش معارف عمومی شامل ترجمه سوره سوره های یاسین و الرحمن و در بخش معارف تخصصی نیز معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت: علاقمندان به قرآن کریم می توانند جهت ثبت نام (آوایی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی) از تاریخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۵خرداد به درگاه www. quraniran. IR مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در بهمئی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین