« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام شد:
آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لنده صبح امروز در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لنده صبح امروز در جلسه ای با حضور دکتر شهامت معاون عمرانی استاندار و  جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه آخرین وضعیت ساخت و توسعه راه ها از جمله جاده لنده -تراب پاتاوه ؛ جاده های روستایی ؛ورودی شهر لنده و پل وحدت ، احداث ساختمان های دولتی و عمومی از جمله بیمارستان این شهرستان ،وضعیت پروژه آبرسانی دشت بن ؛ وضعیت آب پروژه آبلش و واگذاری زمینهای مسکن مهر  بررسی شد.

فرماندار لنده در این نشست با بیان اینکه در یکسال اخیر وضعیت احداث جاده لنده تراب پاتاوه شتاب بیشتری داشته گفت:جاده تراب بعد از ۸ سال فاز دوم آن شروع شد اما ما انتظار داشتیم ۶ و نیم کیلومتر آن با هم به مناقصه برود که تنها  ۳ کیلومتر آن به مناقصه رفت.

جلال دانش همچنین وضعیت ساخت و ساز بیمارستان لنده را مطلوب توصیف نموده و خواهان اجرای فازهای بعدی این بیمارستان با توجه به مشکلات مردم و مطالبات جدی آنها شد.

ایشان از وضعیت اجرای پروژه دشت بن به شدت گلایه نمود و گفت:پروژه دشت بن سال 1400 با مشارکت بنیاد علوی و جهاد کشاورزی استان شروع شده این پروژه تنها پروژه اشتغالزایی و تولیدی شهرستان است که می بایست حداکثر یک سال و نیم جمع میشد اما نمی دانیم چرا ۷ ماه طول بکشد تا پیمانکار فاز دوم آن تعیین شود!

فرماندار لنده همچنین از وجود پنج تیر برق در مسیر جاده لنده به تراب و سهل انگاری مسولان برق استان در جابجایی این موانع گلایه نمود و خواهان حل این مشکل گردیده است.

جلال دانش در ادامه خواهان اختصاص بودجه ای برای ساماندهی آب شهری در سطح شهر لنده شد و گفت:در حوزه آب و فاضلاب ۳۱ خیابان داریم که شبکه توزیع ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تاکید بر تهیه و ارائه وضعیت جدول زمان بندی اجرا و اتمام پروژه های در دست اقدام، اظهار داشت:دستور جلسه بنا بر دستور آقای استاندار به منظور نظارت میدانی بر پروژه های عمرانی است.

دکتر شهامت در این نشست ضمن استماع اظهارات مدیران کل در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان با ارائه دستوری مقرر نمود تا مدیران ذیربط در اسرع وقت پیگیر رفع مشکلات مطروحه باشند.

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لنده بررسی شد
آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لنده بررسی شد
آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان لنده بررسی شد

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
مگر لنده پروژه عمرانی دارد؟؟؟؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: