« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
آوای رودکوف؛
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی از اهدای خون کارکنان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان بمناسبت هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی گفت: با هدف اشاعه فرهنگ اهدا خون سالم و گرامیداشت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ ، داوطلبان، امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان داوطلبانه خون اهدا کردند.

سید مسلم دردارنژاد بیان کرد: اهدای خون توسط اعضای جمعیت هلال احمر هر ساله درچندین نوبت به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و این حرکت خداپسندانه به منظور رفع نیاز خون نیازمندان و توسعه و ترویج فرهنگ نوع دوستی، صلح و ایثار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به مردم را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند، گفت: اهدای خون یکی از ماندگارترین نوع خدمت به مردم است و ما بر این باور هستیم که «اهدای خون، اهدای زندگی است» و هر جا سخن از خدمت به همنوع باشد، هلال احمری‌ها در آن جا حضور راهگشا دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین