کد خبر: ۳۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
یاداشت به قلم محمد شفیع ربیعی فعال رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد؛
بیان خدمات دولت در گرو روابط عمومی توانمند در دستگاه ها بوده و توجه به این مهم ضروری است.

پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد شفیع ربیعی:27 اردیبهشت ماه ،  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی (روز بزرگداشت مردم داری و مردم  سالاری و احترام به افكار عمومی ) گرامی باد.

 امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و  استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به  عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از  مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

 اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که  اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه  ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و  فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است

بهرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع می‌توان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

همچنین بیان خدمات دولت در گرو روابط عمومی توانمند در دستگاه ها بوده و توجه به این مهم ضروری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: