« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
در راستای تنظیم بازار انجام شد:
گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور مدیر و بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی ، تعزیرات ، اتاق اصناف ، اداره صنعت معدن و اماکن نیروی انتظامی انجام گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در این خصوص گفت: طبق بازرسی های مکرر در سطح بازار ، با اصناف و نانوایی های متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت ؛ در راستای تنظیم بازار برحسب وظایف محوله و برای جلب رضایت مردم روزانه بصورت سه شیفت از نانوایی ها و دیگر اصناف بازرسی و نظارت می شود و در این بازرسی ها با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته و طبق دستورالعمل جدید با دستور رئیس اداره تعزیرات واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه این بازرسی ها دستورالعمل ها و قیمت گذاری به اصناف قضابی ها اعلام شد ، یک واحد نانوایی پلمپ شدند .

زکی نژاد ادامه داد ؛ بازرسی ها با جدیت و در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک ادامه خواهد داشت و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنها اعمال قانون خواهد شد .

وی در پایان از همه شهروندان عزیز خواست ،با مشاهده کوچکترین تخلف در اسرع وقت گزارش داده و با مجموعه محترم ستاد تنظیم بازار همکاری کنند .

مدیر اداره صنعت ، معدن وتجارت پیرو گزارشات مردمی و راستای مصوبات کمیته آرد نان شهرستان، با متخلفان در حوزه نانوایی ها برخورد جدی صورت گرفت.

فرزاد دموری افزود: سایر صنوف نیر در گشت مشترک مورد بازرسی قرار گرفت که ۶ واحد صنفی متخلف که اقدام به گران فروشی نمودند شناسایی و تشکیل پرونده گردید .

وی در پایان گفت؛ از صنوف که قوانین نظام صنفی وتعزیری را در برنامه فروش وخدمات خود ملاک قرار دادند نیز در این گشت تقدیر لسانی و انشالله تحت عنوان صنوف با انصاف به مردم و بازاریان معرفی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: