« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی درگیری در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ بین دو طایفه از توابع شهرستان بهمئی، که منجر به فوت چهار نفر از طرفین گردید پس از طی مراحل رسیدگی و انجام تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی با شناسایی متهمین، پرونده جهت تلاش برای اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش، از سوی دادستان محترم شهرستان پیگیری شد.

صلح و سازش پرونده منجر به ۴ فقره قتل در بهمئی/ دادستان بهمئی از ستاد صبر استان لوح تقدیر گرفت

 از بدو حضور قاضی حبیبی منش به عنوان دادستان شهرستان بهمئی به صورت مداوم پیگیر پرونده جهت صلح و سازش بوده که الحمدالله با اقدامات مهمی که در این خصوص از سوی ایشان سر زده که سر انجام بعد از پیگیری ها و تلاش‌های شبانه روزی و نشست های فراوان دادستان محترم بهمئی با هردو طایفه محترم این قتل ۴ نفره به صلح و سازش انجامید.

صلح و سازش پرونده منجر به ۴ فقره قتل در بهمئی/ دادستان بهمئی از ستاد صبر استان لوح تقدیر گرفت

در همین خصوص روز گذشته در ستاد صبر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار ، رئیس کل دادگستری استان ، دادستان استان ، از عبدالله حبیبی منش دادستان محترم شهرستان بهمئی در پی این اقدام بسیار بزرگ و ارزشمند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
0
دروغی بیش نیست ...................... کسی سازش نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
اصلا سازشی صورت نگرفت رضایت داده شد ولی صلحی صورت نگرفت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین