« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
نماینده رئیسی در امور روحانیت:
نماینده رئیسی در امور روحانیت:متاسفانه دولت های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهاد های دینی بر جای نگذاشته اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت در گردهمایی طلاب شهرستان خدابنده و حومه که در دفتر حضرت آیت الله سبحانی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت با اشاره به جهاد تبیین زبانی و عملی امام رضا(ع) و حرکت به سوی مرو اظهار داشت: امام رضا(ع) با حرکت خود از مدینه به مرو برای تبیین مکتب اهل بیت(ع) و در جهت رسوا کردن چهره طاغوت زمان خود، الگوی بسیار برجسته ای به شمار می آید و ما مفتخر هستیم که چنین اسوه های داریم که برای تبیین حق، از راحتی و آسایش خود گذر کردند.

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

وی در ادامه افزود: رسالت یکایک طلاب علوم دینی اقتدای به علی بن موسی الرضا(ع) در جهاد تبیین است؛ جهاد تبینی که به مثابه طبیبٌ دوار به طبه، باید از هر موقعیت و مناسبتی برای تبیین حقایق و حقانیت اسلام و اهل بیت و در عصر حاضر برای حقانیت انقلاب اسلامی بهره ببریم.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت ابراز کرد: متاسفانه در جنگ رسانه‌ای که دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته اند، گاهی حتی خواص نیز به تردید می افتند و دشمنان وضعیت کشور و خدمات نظام اسلامی را زیر سوال برده و واقعیت ها را به گونه ای دیگر جلوه می دهند؛ درحالی که ایران اسلامی باقدرت به پیش رفته و قدرت در جهان از دست غرب خارج شده است.

وی در ادامه افزود: اگر در عصر حاضر به انقلاب اسلامی لطمه ای وارد شود، اسلام در دوران معاصر لطمه خورده است؛ چرا که اسلام حقیقی متبلور در انقلاب اسلامی ایران است و علیرغم همه مشکلات حیات اسلام به حیات انقلاب اسلامی گره خورده است.

هدف دشمنان وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با بیان این که متاسفانه علیرقم همه توفیقات و پیشرفت هایی که نظام اسلامی و دولت کنونی داشته است؛ اما دشمنان این انقلاب با جنگ رسانه ای و هجمه های گوناگون خود، خدمات ارزشمند نظام را زیر سوال برده اند، اظهار داشت: جنگ رسانه ای و هجمه های دشمنان به گونه‌ای است که گاهی حتی برخی از روحانیون نیز دچار تردید می شوند و دشمنان واقعیت ها را به گونه ای که بر علیه انقلاب اسلامی باشد بر افکار عمومی جلوه می کنند.

وی در ادامه افزود: امروز انقلاب و نظام اسلامی ایران به قدری قوی شده و قدرتمند در صحنه حاضر می شود که برخی از کشورهایی که قبلا مزدور کشور های جنایتکار بودند، اکنون به این نتیجه رسیدند که چاره‌ای جز توافق و همراهی با ایران ندارند و علیرغم تهدیدهای هم پیمان های قبلی خود؛ اما فهمیده‌اند که این دوره دوره ای نیست که بتوان بر کشورهایی همچون آمریکا اعتماد کرد و روبه روی قدرت ایران ایستادگی کرد؛ زیرا جهان درحال تغییر به سمت شرق است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتشار سند امنیت آمریکا در شش ماه گذشته بیان داشت: در آن سند نوشته شده است که آمریکا با سه مشکل اساسی در سر راه خود مواجه است که در عرصه قدرت نظامی با روسیه، در عرصه قدرت اقتصادی با چین و در عرصه حکمرانی با جمهوری اسلامی ایران روبه رو است و اگر آمریکا در برابر این سه قدرت بتواند ایستادگی کند، ابر قدرت باقی خواهد ماند و إلا روزبه روز به سمت اضمحلال کشیده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اضمحلال و فروپاشی قدرت آمریکا کلام ما نبوده و نظر بسیاری از اندیشمندان جهان است افزود: در این سند مهمترین عامل اضمحلال آمریکا را انقلاب اسلامی ایران معرفی می کنند؛ چرا که امام راحل با انقلاب خود بر ملت های دیگر جرأت بخشید و معادله قدرت در جهان را برهم زد.
علت بازگشت برخی از کشورها به میز مذاکره

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی بیان داشت: علت برگشت به میز مذاکره و توافق با ایران از سوی برخی از کشورهایی که متحد آمریکا و استکبار جهانی بودند این است که آنان بر این باور هستند که دشمنان ایران اسلامی در اغتشاش های اخیر این کشور، تمام توان خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار بستند و برای شکست ایران اسلامی از انجام هیچ کاری فروگذار نکردند؛ اما در نهایت به نتیجه نرسیده و به شکست تن دادند و این بیانگر قدرتمندی و شکست ناپذیری ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از خدمات گسترده دولت کنونی در کشور افزود: در طول دو سال خدمت دولت کنونی به اندازه کل دوره های دولت قبل، نیروگاه برق در کشور ساخته شد، ماهانه مبلغ 20 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل به پرداخت می شود و مشکل آب و برق برخی از استان های کشور برطرف شد؛ همچنین در برخی از استان های ساحلی تصفیه های بزرگ آب راه اندازی شده و آب شرب مردم این استان ها تامین شد و در طول این دوسال، تعداد ۴۰۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل به مدار برگشته و صادرات ایران در طول چند ماه گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با بیان این که مشکل گرانی و مسئله کاهش ارزش پول ملی، مشکل امروزه جامعه ما است اظهار داشت: علت این مشکل عبارتند از عدم توازن نقدینگی به میزان تولید و اگر نقدینگی از تولید ناخالص ملی بیشتر باشد، تورم زا خواهد بوده و سبب بی ارزش شدن پول ملی می شود و باید برای حل آن، جلوی افزایش نقدینگی گرفته شده و تولید افزایش پیدا کند؛ درست برعکس عملکرد دولت قبل در دهه ۹۰ که تولید خوابیده و کشور دارای رکود شد.

استفاده از ظرفیت های حوزه و روحانیت برای کمک به دولت

وی در ادامه با اشاره به مسئولیت حوزوی خود در دولت سیزدهم به عنوان «نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت» بیان داشت: داشتن این مسئولیت به این معنا است که ما ظرفیت های دولت را برای خدمت به روحانیت به کار گیریم و هم از ظرفیت های روحانیت برای خدمت به دولت استفاده کنیم و ارتباط، ارتباط دوسویه باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اوضاع نامناسب زیرساخت های دینی و فرهنگی در کشور و خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور اظهار داشت: متاسفانه دولت های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهاد های دینی بر جای نگذاشته اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین