« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
رودکوف ورزشی؛
سعید حاجیلری با 26 گل زده آقای لیگ یک فوتسال کشورشد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛قطار رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور با معرفی تیم ها و بازیکنان برتر به ایستگاه پایانی رسید و تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده مشخص شد. تیم شهدای مدافع حرم علی آباد کتول به عنوان تنها نماینده استان گلستان که از صعود به لیگ برتر باز مانده بود، در جمع بهترین ها یک نماینده داشت و سعید حاجیلری کاپیتان این تیم در رقابت های فوتسال دسته یک کشور امسال، فصل 1402- 1401 با ۲۶ گل زده به عنوان آقای گلی این مسابقات دست یافت.

درخشش ستاره گلستانی در رقابت های لیگ فوتسال دسته یک کشور

شایان ذکر است این عنوان در حالی به دست آمد که تیم شهدای مدافع حرم علی آباد کتول از صعود به مرحله پایانی لیگ باز مانده بود و حاجیلری با ده بازی کمتر نسبت به سایر گلزنان لیگ، آقای گل لیگ یک شد.

این بازیکن با سابقه گلستانی متولد ۷۵ است و سابقه قهرمانی در تورنمنت های مختلف و چندین دوره حضور در لیگ های دست اول و دوم کشور را داراست و تقریباً در همه شهر های استان گلستان یک بار عنوان قهرمانی را کسب کرده است. حاجیلری همچنین عنوان آقای گل مسابقات لیگ دسته ۲ کشور و دومین گلزن برتر لیگ یک کشور در فصل 1400- 1399 را در کارنامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: