« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف امام جمعه لنده در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به رسیدن به موفقیت ها در سایه امید و ایمان گفت: در سایه تبلیغات دشمنان و تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان هرروز شاهد موفقیت های بزرگی در کشور هستیم که دشمنان با سانسور این دستاوردها به مخاطبین القامی کنند که کاری صورت نگرفته است.

تاکید امام جمعه لنده بر شایسته سالاری و رفع مشکلات مردم /علت  آتش سوزی های لنده باید مشخص شود/ جلوی استخدام های فامیلی گرفته شود

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: ما با تقویت ضعف های خود باید امید آفرینی را به عنوان یک اصل غیرقابل انکار در جامعه تبیین نماییم.

وی ادامه داد: ما در حوزه رسانه ضعف های زیادی داریم که این مهم نیز متأسّفانه در تحقق وعده های مسؤلان باعث بی اعتمادی مردم خواهدشد که این مهم باید با اقدامات درست مدیریت شود.

شایسته سالاری و رفع مشکلات مردم

محمودی اصل با اشاره به اینکه حل معیشت مردم یک نیاز اساسی است گفت: باید این مهم به درستی مدیریت شود و اگر عزل ونصب ها براساس شایسته سالاری باشد شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

جلوی استخدام های فامیلی گرفته شود

امام جمعه لنده افزود: استخدام های فامیلی یک چالش و مشکل اساسی در جامعه است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی اضافه کرد: پیشرفت جدید ایران در حوزه دفاعی باعث شد تا همه ما با اتکا به ما می توانیم موشک هایپرسونیک را به جهان معرفی کنیم که تمامی رسانه های جهان را متحول کرد که خود صهیونیستی ها برآورد کردند که در کمتر از ۴٠٠ ثانیه طول می کشد تا تل آویو مورد هدف قرار گیرد.

محمودی گفت: دومقوله ایمان وامید در کشور در حوزه دفاعی حاکم شد که بتوانیم کاری کنیم کارستان باید در حوزه خودروسازی و سایر حوزه ها با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب به رشد و بالندگی برسیم.

علت آتش سوزی های باید مشخص شود

وی به آتش سوزی های احتمالی فصل تابستان افزود: آتش سوزی های پی در پی در شهرستان باعث افزایش نگرانی منابع طبیعی و دوستداران محیط زیست شده است ولی علت این آتش سوزی ها باید مشخص شود و اگر عامل‌ انسانی مقصر است بایددستگاه قضایی برخورد قاطع کنند و اگر هم عامل طبیعی است باید برنامه ریزی انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: