« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
در گفتگوی با خبرنگاران عنوان شد:
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده از کمبود شدید نیروی انسانی برای حفاظت از منابع ملی خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: بیش از ۸۰ هزار هکتار حوزه سرزمینی شهرستان لنده است که مراقبت و حفاظت از این سطح از پوشش جنگلی و مرتعی شهرستان تنها با ۳ نفر در این اداره در حال اجرای است در حالیکه که برابر چارت سازمانی این اداره باید ۲۳ نفر در این اداره مشغول کار شوند.

کمبود جدی نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی شهرستان لنده

خسرو محمدی اظهار داشت:برای حفاظت مطلوب تر از اراضی منابع طبیعی لنده نیازمند افزایش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هستیم.

وی افزود: تخریب عرصه‌های جنگلی در سطح استان و شهرستان در طی سال‌های گذشته بر اثر حوادث و آتش‌سوزی‌های صورت‌گرفته باعث شد تا بخشی از این عرصه‌ها نیازمند احیای دوباره باشد که امسال و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان ۸۹۰ هکتار از عرصه‌های مرتعی و جنگلی که طعمه حریق شدند دوباره احیا شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تاکید کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت حفاظت از منابع طبیعی شهرستان و نقش آن در توسعه پایدار،و در شرایط که مورد هجمه ی آتش و قاچاقچیان چوب قرار گرفته ایم  ضرورت دارد با تامین اعتبار و صدور مجوزهای لازم نسبت به کارگیری نیروهای اداری و حفاظتی برای حراست از جنگل ها و منابع طبیعی لنده اقدام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: