« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان انجام شد:
آئین بهره برداری از پروژه آسفالت معابر روستای قیام عصر امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان ؛ فرماندار لنده ؛ بخشدار مرکزی و جمعی از مسولین و اهالی روستا برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوفعصر امروز آئین بهره برداری از پروژه آسفالت معابر روستای قیام با حضور موسوی مدیرکل بنیاد مسکن استان ؛ جلال دانش فرماندار لنده ؛قنبر زکی نژاد بخشدار مرکزی و جمعی از مسولین و اهالی روستا برگزار شد.

 همچنین بخشدار مرکزی لنده در این نشست با تشکر از حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان و پیگیریهای مجدانه فرماندار لنده توجه به توسعه روستاها را ضروری دانست و گفت:وجود روستا به عنوان يكي از مهمترين پايگاه هاي توليد مواد حياتي و رفع نيازهاي اساسي هر جامعه است که از نظر تاريخي تا قبل از انقلاب اسلامي برنامه­ ي مدون اجرايي براي توسعه روستاها محقق نشده تا آنكه براساس فرمان امام خميني(ره) و اهداف ترسيم شده براي اين مهم مبني بر تشكيل جهاد سازندگي و بنياد مسكن انقلاب اسلامي اقدامات زيرساختي شامل برق رساني، آب رساني، گازرساني، بهداشت و درمان، جاده سازي و مسكن به تدريج صورت پذيرفته و هنوز در حال انجام است.

قنبر زکی نژاد با بیان اینکه توسعه روستايي را مي ­توان عاملي در بهبود شرايط زندگي افراد متعلق به قشر كم درآمد ساكن روستا و خودكفاسازي آنان در روند توسعه كلان كشور دانست اظهار داشت:چهره روستای قیام نسبت به سالهای قبل کاملا متفاوت شده است و فرماندار محترم تا کنون هر قولی به مردم این روستا داده محقق شد.

آئین بهره برداری از پروژه آسفالت معابر روستای قیام شهرستان لنده/فیلم+تصاویر

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: