« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
فوری؛
رئیس پلیس راهور فراجا توضیحاتی را درباره اجرای طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت ارائه کرد.
منبع: ایسنا

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ هادیانفر درباره اینکه چه کسانی می‌توانند یک روزه گواهینامه موتورسیکلت خود را دریافت کنند، گفت: متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها افراد دارای موتورسیکلت که موتورسیکلتی به نام خود داشته باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند. در واقع افراد فاقد موتورسیکلت باید با همان سیر و مراحل قدیمی نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام کنند. اما اگر فردی دارای موتورسیکلت باشد، می‌تواند در طرح دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت مشارکت کند.

اجرای طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت/جزئیات

رئیس پلیس راهور فراجا درباره اینکه آیا واقعا در عرض یک روز می‌توان گواهینامه را دریافت کرد یا خیر نیز گفت: این موضوع بسته به فرد متقاضی دارد. ما در این طرح تمام اقدامات از برگزاری آزمون آئین‌نامه، آزمون عملی، معاینات پزشکی و ... را در طول یک روز ارائه می‌دهیم. اما به هرحال فرد متقاضی نیز باید مهارت لازم را داشته و امتیاز کافی را کسب کند. اگر فردی تمام این آزمون‌ها و معاینات را به درستی پشت سر بگذارد، ظرف مدت یک روز تمام اقداماتی را که باید برای دریافت گواهینامه انجام دهد، انجام داده است.

هادیانفر ادامه داد:‌ در طرح ارائه یک روزه گواهینامه تمام اقدامات مربوط به دریافت گواهینامه انجام شده و ما بر اساس مرّ قانون کارها را انجام می‌دهیم، اما فرآیندها را کوتاه کرده‌ایم، تا بتوانیم این شش میلیون و ۸۰۰ هزار موتورسوار فاقد گواهینامه ظرف مدت یک سال تا یکسال و نیم گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند.

وی درباره هزینه دریافت یک روزه گواهینامه نیز اظهارکرد:‌ در طرح یک روزه هزینه‌ها حدود ۶۰ درصد ارزان‌تر از رویه عادی دریافت گواهینامه است. اما بازهم تاکید می‌کنم که این طرح فقط برای دارندگان موتورسیکلت است و افرادی که فاقد موتورسیکلت هستند باید همان مسیر عادی را طی کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا درباره زمان اجرای سراسر طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت نیز گفت:‌ این طرح حتما در کل کشور اجرا خواهد شد و فرمانده محترم فراجا نیز با اجرای آن موافقت کرده‌اند. طی یکی دو هفته آتی این طرح را در تبریز هم اجرایی خواهیم کرد و ان‌شاالله با رفع نواقص و مشکلات احتمالی که ممکن است در حین اجرای پایلوت مشخص شود، آن را به شکل سراسری اجرایی خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: