« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
شهردار لنده  از اجرایی شدن طرح ضربتی جمع آوری احشام در این شهرستان خبر داد

 مهندس محمد تقی تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار آوای دنا اظهار داشت: مطابق بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها،شهرداری اختیار دارد تا نسبت به جمع آوری احشام اقدام نماید.

وی افزود مقدمات کار فراهم شده و تا کنون 230 مورد مکان نگهداری دام در سطح این شهر شناسایی شده  و ابتدا با نصب دست نوشته ها و بنرهایی در سطح شهر از دامداران درخواست نمودیم تا نسبت به خروج دام خود از شهر اقدام نمایند و در صورتیکه امتناع ورزند دامها و احشام جمع آوری و تحویل کشتارگاه خواهند شد.

مهندس تقی زاده افزود : اجرای این طرح با هدف کنترل و پیشگیری از بیماریهای منتقله از دام از جمله تب مالت ، سیاه زخم و سل ، و...انجام می گردد .

ایشان خاطرنشان کرد : جلوگیری از مزاحمت برای اهالی منطقه و زیبایی شهر و جلوگیری از رها شدن احشام در سطح خیابان و کم شدن آمار تصادفات جاده ای درون شهری از دیگر اهداف جمع آوری احشام از سطح شهر لنده است.

وی از مسولان شهرستان لنده ،نیروهای نظامی و انتظامی و اهالی رسانه در این خصوص استمداد طلبید.

شهر لنده در 35 کیلومتری شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدجوادنازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
سلام وعرض ادب ..ازاهالی مردم لنده می خواهم برای سلامتی وزیبایی شهرخودمان باشهردارمحترم وزحمت کش وکاردان ودرعین حال شایسته همکاری کنند. باتشکرازاقای تقی زاده شهردارشهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: