« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
مطالبه گری این بار از زبان خطیب جمعه ؛
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مناسبت های عرفه و عید قربان گفت:فلسفه این مناسبت ها شناخت خدا ،بندگی خدا ،عمل صالح و تهذیب نفس است.

در سفر استانی هات دولت حداقل انتظارات و توقعات مردم لنده برآورده شود/بانک ها ؛مدارا با وام‌های کلان ، سختگیری با وام های خرد/توصیه انتخاباتی به نامزدها و هوادارانشان

وی افزود:هفتم تیرماه شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و یارانش است که این مناسبت را گرامی می داریم.

حجت الاسلام الهی نیا هفته قوه قضائیه را به رئیس محترم دادگستری لنده و همکارانش تبریک گفت و از طرف مردم تشکر کرد و رضایت مندی خود را از این دستگاه ابراز کرد.

امام جمعه موقت لنده در مورد مال باختگان صندوق های اعتباری در شهرستان توصیه کرد که مردم صبور باشند و دادگستری هم تسریع در روند این پرونده ها داشته باشد تا مردم به حقوق خود برسند.

خطیب نماز جمعه لنده به خانواده ها توصیه کرد:در بحث فضای مجازی که فرهنگ، اخلاق و تربیت اسلامی جوانان را هدف قرار داده مراقب باشند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی، بدحجابی را ننگین و تلخ خواند و گفت:این وضعیت در شان مردم متدین شهرستان لنده نیست.

در سفر استانی هات دولت حداقل انتظارات و توقعات مردم لنده براورده شود

حجت الاسلام الهی نیا گفت:در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت هستیم، امیدواریم در بحث جاده تراب لنده، چاروسا لنده ،جاده دلی مهرجان و خیارکال که منابع تولید و اقتصادی دارند ،جاده غیر فعال تشان که می تواند لنده را از بن بست خارج کند تلاش بیشتری شود، چرا که مردمی که در شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس کم نگذاشتند و شایسته خدمت هستند به آنها خدمت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: زیرساخت های برق شهرستان مال سالها قبل است، امیدواریم مردم رعایت حال همدیگر را بکنند و در مصرف برق صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام الهی نیا از شروع تبلیغات زود هنگام برخی کاندیدها و طرفداران آنها انتقاد کرد و گفت:هنوز ۹ ماه مانده و توصیه کرد رعایت کنند.

حجت الاسلام الهی نیا از شهرداری و شورای شهر که بعد از سالها به بحث سیل بند ورود پیدا کردند و گلایه همه مردم بود تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان گفت:روز سازمان تبلیغات مظلوم را داشتیم، مباحث فرهنگی و نهادهای فرهنگی حقیقتا مظلوم هستند کمبود نیرو دارند، امیدواریم همانطور که توقعاتی هست با توجه به اینکه جنگ جنگ فرهنگی است ،دستگاه های فرهنگی هم حمایت شوند.

الهی نیا گفت:در بحث مالیات گاهی رعایت حال مردم نمی شود و همیشه توپ در زمین مردم هست اميدواريم شرایط اقتصادی مردم هم درک شود.

حجت‌الاسلام الهی نیا تاکید کرد:بانک‌ها گاهی در مورد وام های خرد سختگیری می کنند تا افراد منصرف شوند از آن طرف وام های میلیاردی به برخی افراد داده می شود که یا فرار می کنند یا هم پرداخت نمی کنند تا دوباره به آنان وام داده شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
صابر برازیده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
0
وقتی که میری برای وام ۲۰ملیونی انداز خونه انسانی مدارک ازت مخوان انگار مخوام دبار ازدواج کنیم این جوری اثرانگشت میگیرن ازمون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: