« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
گزارشی از شهر یاسوج ؛
میدان شهرک امام حسین(ع) در سایه ی بی توجی آقای شهردار و شورای شهر حال و روز خوشی ندارد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛شهرک امام حسین در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از قدیمی ترین شهرکهایی است که  در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر یاسوج واقع شده است.

حال و روز ناخوش میدان شهرک امام حسین(ع) یاسوج/آقای شهردار اینجا میدان است یا گاراژ !!!!

این شهرک محروم از شمال با میدان انقلاب و از شرق با بلوار انقلاب محدود شده است و با محله‌های ‌زیر تل، تل زالی، شهرک سپاه، شهرک صنعنی بلکو، شهرک جهاد، شاهد، کوی کارمندان تلزالی، زیرتل، امامت مجاورت دارد.

بسیاری از شهروندان یاسوجی در هنگام عبور از میدان شهرک امام حسین (ع)  که به گاراژ معروف است نابسامانی آن را مشاهده می‌کنند اما تکراری‌ترین و البته دردناک‌ترین مسئله برای مردم بی توجهی شهردار یاسوج و شورای شهر بعد از چند دهه به میدان این شهرک می باشد.

سالهای طولانی از احداث این شهرک می گذرد اما صرف نظر از محرومیتهای این شهرک  مشاهده میدان آن که به گاراژ سواری ها نام دارد، به هر رهگذر حس ناخوشایندی می‌بخشد که البته برای گذر از آن با موانع و محدودیت جدی نیز مواجه می شوند.

 متاسفانه سالها و دهه ها از احداث این شهرک می گذرد اما میدان آن ساماندهی نشده بود تا اینکه  اخیرا یک المان نامربوط و ساده برای آن نصب شده که اطراف آن به همان سبک قدیم رها شده است

بسیاری از ساکنان این شهرک در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف با اشاره به منظره ناخوشایند این میدان و گلایه از شهرداری یاسوج معتقد هستند که کم‌توجهی به ساماندهی میدان این شهرک، امنیت اجتماعی شهروندان را در معرض تهدید قرار داده و ازدحام خودروهای مسافر بری و ترافیک آزاردهنده در این مکان، رسیدگی به کارهای روزمره آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

آنها از شهردار یاسوج عاجزانه درخواست نمدند تا ضمن ساماندهی این میدان و نصب یک المان مناسب آن را از دست رانندگان سواری های مسافربری آزاد نمایند.

همانطور که مردم توقع داشتند ؛ آوای رودکوف تا حصول نتیجه این مورد را در فضای مجازی و رسانه ای پیگیری خواهد نمود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
0
0
فعلا بیست روزه یاسوج شهردار نداره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: