« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دادگستری شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و باید در این خصوص در انجام وظایف خود توجه جدی کند‌.

دیدار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی با رئیس دادگستری

جاوید ریحانی خاطر نشان کرد: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی مسؤولیت بزرگی است که علم، تخصص، تعهد و امانتداری لازمه آن می‌باشد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی افزود: قانونگذار تکلیف حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی را بر عهده ادارات منابع طبیعی گذاشته و دستگاه قضایی نیز بر اساس تکلیف شرعی و قانونی و همچنین با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه آماده همکاری و موظف به حمایت از همه زحمت کشان عرصه حفاظت از منابع طبیعی می‌باشد.

ریحانی در پایان با تقریر از زحمات مجموعه اداره طبیعی و آبخیزداری گفت: رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تشكر و قدردانی از زحمات مقامات قضايي شهرستان بهمئی در حفظ و حراست از منابع ملي خواستار تدوام برخورد با متصرفين اراضي دولتي در اين شهرستان شد.

خانم زینب بابایی آب الوان با اعلام آمادگي تمامي ظرفيت هاي سازماني جهت هرگونه اقدامي در خصوص حفاظت از عرصه هاي ملي و دولتي، خدمات و همراهي مسئولين قضايي شهرستان بهمئی در حفظ و حراست از انفال را قابل تقدير دانست.

وي با ارائه گزارشي كوتاه از اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ، احياء و بهره برداري از منابع طبيعي، تداوم فعاليتهاي انجام گرفته را در گرو همراهي دستگاه قضايي و همدلي تمامي مسئولين مربوطه اعلام داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: