کد خبر: ۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
رئیس جمهور :استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جاذبه های طبیعی و همجواری با استانهای اصفهان و فارس می تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی شود

 

آوای دنا: دکتر روحانی امروز دوشنبه در جمع نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد گفت : طرح های نیمه تمام ، سرمایه زیادی از کشور را بدون آنکه بهره ای برای مردم داشته باشد بر خاک نشانده است.
وی تاکید کرد : با توجه به کمبود بودجه عمرانی ، دولت با بررسی طرح های عمرانی نیمه تمام بجا مانده از دولت های قبل ، طرح هایی را که پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشتند امسال به ثمر خواهد رساند.
رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به ویژگیهای ممتاز طبیعی استان کهکیلویه و بویر احمد اشاره کرد و گفت : این استان به لحاظ جاذبه های طبیعی و همجواری با استانهای اصفهان و فارس می تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی شود.
دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد مشکلات استان در حوزه راه ، پتروشیمی و آب با همکاری دولت و مجلس هر چه زودتر رفع شود.
پیش از سخنان رییس جمهور ، نمایندگان استان کهکیلویه و بویر احمد ، ظرفیت ها و امکانات بالای استان نظیر برخورداری از منابع آب و خاک ، قرار داشتن در کریدور شمال – جنوب انتقال انرژی و تولید نفت ، اهتمام ویژه دولت به کهکیلویه و بویراحمد را برای محرومیت زدایی و توسعه یادآور شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهور ،تکمیل طرح راه آهن سراسری مشهد - بندر امام خمینی (ره) و تامین آب آشامیدنی و غیر آشامیدنی شهرها و روستاهای منطقه از سدهای ساخته شده در استان از دیگر خواسته های نمایندگان استان کهکیلویه و بویر احمد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: