« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
ببینید:
ادامه عملیات اجرایی پروژه ملی لنده به تشان تنها مطالبه ی مردم از دولت سیزدهم در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:ادامه عملیات اجرایی پروژه ملی لنده به تشان تنها مطالبه ی مردم از دولت سیزدهم در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد است.

دی ماه نود هشت بود که مطالبه ی مهم مردم لنده پیرامون خروج از بن بست جاده ای با تعریف پروژه راه ارتباطی لنده-تشان تا حدودی محقق شد ؛ عملیات اجرایی این پروژه ملی با 47 میلیارد تومان اعتبار اولیه و با حضور سردار هاشمی پور نماینده وقت مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که با توجه به اهمیت موضوع یعنی خروج از بن بست جاده ای این شهرستان و کم کردن خطرات جاده ای و کاهش طول مسیر از 120 کلیومتر به کمتر از 40 کیلومتر تا خوزستان و همچنین کاهش مسیر ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این نوید میرفت که پروژه مذکور از اولویت های مدیران وقت باشد ولی به یکباره این پروژه مهم به خواب رفت و عملیات اجرایی آن متوقف شد!

اخیرا حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در شورای اداری شهرستان لنده بیان داشت :جاده لنده به تشان متأسفانه مجوز ماده ۲۳ندارد که آخرین وضعیت را از مسئول مربوطه در سطح کشور گرفتیم که هنوز این مهم صورت نگرفته است.

در ادامه ضمن آشنایی با این پروژه ملی و تنها مطالبه مردم لنده از هیات دولت پاسخ معاون وزیر راه و شهرسازی را با هم می شنویم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: