« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
در جلسه ستاد بحران شهرستان لنده چه گذشت:
جلسه ستاد بحران شهرستان لنده به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده به ریاست فرماندار لنده برگزار گردید.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استان

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در این جلسه اظهارداشت:

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استان90درصد آتش سوزیهای عمدی است از نهاد امنیتی توقع داریم شناسایی و برخورد لازم را بعمل آورند آسیب حتی یک درخت برای ما جبران ناپذیر است و باید با افرادی که با سهل انگاری و یا بخاطر غفلت یا عمدا باعث آتش سوزی می شوند شدیدا برخورد لازم بعمل آید.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانپیش بینی؛ پیشگیری و اجازه ندادن به شکل گیری بحران در حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی می‌تواند رمز موفقیت مجموعه ستاد بحران باشد.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانکلیه ادارات ونهادهای خدمات رسان باید همواره با حفظ آمادگی لازم توان مقابله با هر بحرانی را پیش بینی نمایند.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانتمامی دستگاه های اجرایی در مواقع بحران آمادگی ۱۰۰ درصدی را داشته باشند.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانباید مصوبات ستاد بحران شهرستان به صورت کامل اجرایی شوند و تمامی دستگاه‌های عضو نیز باید تمام اقداماتشان را به دبیر خانه ستاد ارائه نمایند.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استاندر حوزه برق داریم مدیریت بحران می کنیم عملکرد کارکنان اداره برق قابل تقدیر و آنها پای کار هستند نگفتیم مشکل برق حل شده گفتیم تا برج ۵ حل خواهد شد و برق پایدار وارد مدار خواهد شد.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استاندر بحث آب شرب ؛ اداره آب و فاضلاب شهرستان فعال است اما آبفای استان بسیار کند عمل می کند در شرایط سخت آب و هوایی شهرستان یک پمپ آب را با تاخیر تعمیر کردند و الان سه روز است که بلا تکلیف رها شده است.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانفشار گرمای 48 درجه و قطعی آب و برق بر مردم فشار وارد می کند و مردم حق دارند نگران باشند اینها مشکلاتی است که قبلا باید مرتفع می شدند.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانمدیران دستگاههای فرهنگی و اجرایی باید از دستاوردهای دولت حمایت کنند و در فضای مجازی و رسانه ای پاسخگوی مردم و نقدهای غیر منصفانه باشند. تاکید می شود تا با رسانه ها در ارتباط باشید و کارهای مهم و موثر را به اطلاع مردم برسانید.

فرماندار لنده:90 در صد آتش سوزیها عمدی است/ انتقاد جلال دانش از عملکرد ضعیف آبفای استانفرماندار لنده در این نشست ضمن تقدیر از حضور اعضای ستاد بحران در محل آتش سوزیهای اخیر ؛ پیشقراولی جمعیت هلال احمر و اداره منابع طبیعی در زمان حوادث را ستود.

 در ادامه معاون فرماندار لنده ضمن اداره جلسه از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خواست تا گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: