« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
در سفر وزیر کشور به لنده به نمایش گذاشته شد؛
مردم لنده امروز و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و سفر وزیر کشور به لنده یکصدا خواهان آغاز مجدد پروژه لنده به تشان شدند.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم شهرستان لنده امروز و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و سفر وزیر کشور به لنده یکصدا خواهان آغاز مجدد پروژه لنده به تشان شدند.

کلیک این مطالبه ی مهم و ملی را مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از شهدای پد خندق در مراسم استقبال از رئیس محترم جمهور در یاسوج زد.

همصدایی مردم و مسولان لنده برای آغاز مجدد پروژه لنده به تشان

مادر سردار شهید کریمی خطاب به آیت الله رئیسی گفت:برای خروج شهر فرزندم از بن بست خواهان آغاز مجدد پروژه ملی لنده به تشان هستم که اخیرا به هر دلیلی متوقف شد.

در ادامه و در شهرستان لنده این مطالبه مهم و حیاتی در حضور وزیر محترم کشور پیگیری و زن و مرد ؛ پیر و جوان یکصدا این مهم را درخواست نمودند .

در همین راستا و با توجه به شنیده ها رئیس جمهور از وزیر کشور خواست تا از این پروژه بازدید نماید ؛ مردم علاوه بر درخواستهای شفایی با نصب بنرهایی این مهم را مطالبه نمودند.

همصدایی مردم و مسولان لنده برای آغاز مجدد پروژه لنده به تشان

همصدایی مردم و مسولان در جلسه شورای اداری نیز به نمایش گذاشته شد و مسولان شهرستان از جمله فرماندار جوان ؛ امام جمعه دلسوز ؛ رئیس شجاع دادگستری و عضو معتمد شورای شهرستان حاج عطب الله آهنجان نیز هم صدا با عموم مردم این مطالبه را فریاد زدند و راه نجات لنده و خروج از بن بست تاریخی را اغاز مجدد پروژه لنده به تشان دانستند.

و در انتها این وزیر کشور بود که اعلام نمود:با اجرایی شدن محور لنده به تشان کاملاً موافقم.

امیدواریم این مطالبه جمعی مردم و مسولان و وعده وزیر محترم کشور با تصویب هیئت دولت جزء مصوبات سفر استانی قرار گیرد و مردم محروم این شهرستان مورد محبت و الطاف حضرت آیت الله رئیسی و هیئت دولت قرار گیرند.

گفتنی است جاده لنده_ تشان ادامه محور پاتاوه دهدشت و دارای مجوز ماده ۲۳ بوده که در سال 1398 با اعتبار اولیه 47 میلیارد تومان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز ؛ اما با کمال تاسف اخیرا به هر دلیلی تعطیل شد!!!!

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
1
1
کاش می نوشتید که اطلاعات غلطی در باره این پروژه داد شد از جمله بودجه 5000میلیاردی که معلوم نیست از کجا امد و بحث های احرافی محمد موحد را هم اشاره می کردی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: