« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
گزارش تصویری ؛
یادواره خانگی شهیدان هوشنگ و امید خوب همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- هیئت رزمندگان اسلام و خانواده شهیدان خوب و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یادواره خانگی شهیدان هوشنگ و امید خوب همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- هیئت رزمندگان اسلام و خانواده شهیدان خوب و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم و به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اشاره کرد.

کاووس احمدی نژاد گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است، عنوان کرد و افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها میدانیم .

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: روحیه شهادت طلبی نسل جدید را با جانفشانی های نسل قبل آشنا می‌کند، لذا تا روحیه شهادت طلبی در بین مردم و جوانان باشد دشمنان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش ادامه داد: پیاده کردن روش و منش شهدا دارای اهمیت بسیاری است.

وی اضافه کرد: امیرالمونین (ع ) به عشق شهادت زندگی می‌کردند. در نهج البلاغه فرموده اند که اگر امید به شهادت نبود من پا در رکاب می کردم و از بین مردم و از جامعه کنار می رفتم و اینکه من همراه مردم هستم، فقط به امید شهادت است.

گفته میشود: این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- هیئت رزمندگان و خانواده شهیدان خوب و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: