« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛
به مناسبت فرارسیدن هفته خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان لنده در محل دفتر رئیس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را چشم بیدار جامعه دانسته و آگاهی یک جامعه را مرهون زحمات ارزشمند خبرنگاران دانست.

تجلیل رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از خبرنگاران / یاوریان: خبرنگاران مشاوران امین مسولان هستند

مهندس فریبرز یاوریان  تعامل و همکاری خبرنگاران و رسانه های شهرستان با شبکه بهداشت و درمان را ستودنی بیان کرد و افزود: زحمات و تلاش های شما همیشه و درهمه حال می تواند در سلامت و حساس سازی مردم نقش دبسیار موثری داشته باشد و این مهم در پاندمی بیماری کروناویروس برای عموم جامعه اثبات شد.

وی به انتشار اخبار با رویکرد امیدآفرینی در جامعه تاکید و خبرنگاران و رسانه ها را مشاوران امین و بی هزینه مسئولان دانست که با انتشار واقعیات جامه و نقدهای سازنده و منصفانه خود می توانند در راستای رفع مشکلات مردم بخصوص در حیطه بهداشت و سلامت و ارتقای فرهنگ سلامت بسیار تأثیر گذار باشد.

درپایان این نشست خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده در یکسال اخیر تشریح و  از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال شهرستان تجلیل بعمل آمد.

" گزارش عملکرد شبکه بهداشت و درمان لنده متعاقبا منتشر خواهد شد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: