« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد از توقیف یک دستگاه کامیون حامل زغال قاچاق توسط مأموران منابع طبیعی شهرستان بویراحمد ومنطقه (لوداب) خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ ابراهیم جانی نسب با اشاره به توقیف کامیون حامل زغال قاچاق درمنطقه(لوداب) شهرستان بویراحمد اظهار داشت: یک دستگاه کامیون در حالی که قصد داشت محموله حاوی زغال قاچاق را به استان‌های همجوار منتقل کند با همکاری به موقع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت شهرستا‌ن‌های بویراحمد و منطقه(لوداب) شناسایی و توقیف شد.

توقیف کامیون حامل زغال قاچاق در منطقه (لوداب) شهرستان بویر احمد/بار کج به منزل نرسید

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد، همچنین دستگاه کامیون به پارکینگ منتقل شد.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، مراتب را در تماس با شماره تلفن شبانه روزی 1504، 139 به یگان امداد جنگل و مرتع استان اطلاع دهند.

سرهنگ جانی نسب در پایان از همکاری به موقع دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان ها تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: