« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
آوای رودکوف گزارش می دهد :
شهرستان لنده در بسیاری از روزهای گرم تابستان درست در اوج گرما شاهد قطعی برق و آب می باشد که این شرایط واقعیت امر مردم را کلافه کرده و از طرفی خسارات فراوانی را به وسایل برقی منازل و ادارات وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛شهرستان محروم لنده با 5 هزار و 560 خانوار و جمعیتی افزون بر 23 هزار نفر با داشتن 106 روستا و 41 درصد جمعیت روستایی و 59 درصد جمعیت شهری از شمال به بخش‌های چاروسا و دیشموک، از جنوب به شهرستان بهبهان، از شرق به دهدشت و از غرب به بهمئی منتهی می‌شود.

آیا ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت ۲ مداره دژکوه کهگیلویه وارد مدار شد؟!

در سال‌های اخیر قطعی مکرر برق در چهار فصل سال ، بویژه در فصل تابستان در شهرستان گرمسیری شهرستان لنده با دمای بیش از 50 درجه به یک مشکل اساسی برای مردم و یک چالش برای مسئولان و متولیان امر بدل شده است.

این شهرستان در بسیاری از روزهای گرم تابستان درست در اوج گرما شاهد قطعی برق و آب می باشد که این شرایط واقعیت امر مردم را کلافه کرده و از طرفی خسارات فراوانی را به وسایل برقی منازل و ادارات وارد کرده است.

به همین دلیل صدای مردم هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی و رسانه ای بلند شد و آنها اقدام به هشتک لنده برق ندارد نمودند تا اینکه در در سال ۹۸ ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت ۲ مداره دژکوه با حضور وزیر وقت نیرو در دولت دوازدهم کلنگ‌زنی شد و از همان سال تا ابتدای دولت سیزدهم روند اجرایی آن بسیار کند بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت سیزدهم، روند اجرایی این پروژه  پیشرفت  قابل توجهی نمود اما علیرغم وعده مسولان مبنی بر افتتاح و بهربرداری این پروژه در مرداد ماه 1402 این پروژه هنوز به بهره برداری نرسید و گویا قرار نیست در هفته دولت و یا طی روزهای آتی برق این ایستگاه وارد مدار شود اما نکته قابل تامل اینجاست که علیرغم اینکه مردم همچنان دچار قطعی مکرر برق و به تبع آن آب و تلفن هستند رسانه های استان و از جمله خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از استاندار محترم اعلام نمودند که "پروژه خط ۱۳۲ کیلوولت ۲ مداره دژکوه این استان پس از سال ها انتظار به طول ۴۶.۵ کیلومتر و به عنوان یکی از مصوبات سفر نخست رییس جمهور به استان وارد مدار شد"

همچنین این خبرگزاری به نقل از احمدزاده اعلام نمود :برق وارد مدار شده مورد استفاده شبکه برق منطقه نیز قرار گرفته و به صورت رسمی نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

اما واقعیت چیست؟ تا این تاریخ یعنی یکم شهریورماه 1402 برق وارد مدار نشد و برابر اظهارات مسولین شهرستانی و به دلیل برخی مشکلات بعید است این پروژه در هفته دولت افتتاح و مورد بهربرداری قرار گیرد.!!!!

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: