« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و تهران بزرگ 46 کیلو و 350 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ ایرج بختیاری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور " یاسوج- اصفهان" ایست و بازرسی دائر کردند.

کشف بیش از ۴۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های کهگیلویه و بویراحمد و تهران بزرگ

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرس یبه یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

بختیاری تصریح کرد: راننده خودرو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و به سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از آن 46 کیلو و 350 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران بزرگ و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: