« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه امروز ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با هفتمین روز گرامیداشت هفته دولت به نمایندگی از چمن های مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه امروز ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با هفتمین روز گرامیداشت هفته دولت به نمایندگی از چمن های مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان این شهرستان برگزار شد.

آیین افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای سرگر شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اقتصادی استانداری،موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه ،دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،بخشدار و جمعی از مردم و اهالی روستا سرگر دهدشت برگزار شد.

چمن مصنوعی روستای سرگر
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه این پروژه گفت : کار احداث چمن مصنوعی سرگردر زمینی به مساحت ۹۸۹ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال 1400 آغاز شد.

عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان محل اعتبار این پروژه را هدایای خاص وزارت نفت عنوان کرد.

چمن مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : کار احداث چمن مصنوعی روستاهای گچی و اسفندان هر کدام در زمینی به مساحت ۹۸۹ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال 1400 آغاز شد.

دهقان تصریح کرد : محل اعتبار این پروژه از هدایای خاص وزارت نفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: