« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
با عرض تبریک ؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی پذیرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ ستاد محمود عدالت پرور فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی قبول شد و ان شاء الله از مهر ماه امسال در آن دانشگاه ملی مشغول به تحصیل خواهد شد.

قبولی فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی که بیشتر با نام دانشگاه عالی دفاع ملی شناخته می‌شود، در سال 1371، در زیر مجموعه دانشگاه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فعالیت خود را آغاز کرد.

نکته ی قابل توجه این است که دانشگاه عالی دفاع فقط در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد و هدف آن، ارائه دوره‌های عالی، مدیریت عالی راهبردی و علوم راهبردی دفاعی به مسئولان و افسران ارشد جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

پذیرش در این دانشگاه بصورت نیمه متمرکز خواهد بود یعنی پس از برگزاری آزمون کتبی داوطلبان پذیرفته شده دعوت به مصاحبه خواهند شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف این موفقیت بزرگ را محضر جناب سرهنگ محمود عدالت پرور تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی و تندرستی می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: