« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
مختار خلخال ؛
امروز رقبای سنتی با وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی خود قادر نخواهند بود کهگیلویه بزرگ را از محرومیت نجات دهند چرا که اگر اراده‌ای برای برون رفت منطقه از مشکلات همیشگی بود در همان دوران جوانی دست به این اقدام میزدند نه اکنون که نه اراده‌ای دارند و نه توانی!.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مختار خلخال کاندیدای کهگیلویه بزرگ، متولد ۱۳۶۴ دارای، کارشناسی ارشد مهندسی عمران که در روزهای اخیر اقدام به پیش ثبت نام در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی کرده است گفت: بی‌شک در روزگاری که جوانان در منطقه ما تنها یار و یاوری جز خودشان ندارند هدف هرجوانی برای ورود به انتخابات مجلس کمک و یاری به مردمشان است. اینکه جوانان خودشان را در معرض قضاوت و آرای مردم قرار می‌دهند نشان از آن دارد که دیگر به این نتیجه رسیدند راه حل برورن رفت از منطقه از محرومیت فکری نو و اقدامی جدید است.

رقبای سنتی با وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی قادر به نجات کهگیلویه بزرگ نیستند

خلخال در ادامه با اشاره به مشکلات مناطق و مطالبات همیشگی مردم در حوزه های محتلف کهگیلویه بزرگ افزود: اینکه سال هاست مشاهده می شود مشکلات و مطالبات همیگی در حوزه های محتلف تکرار می شود نشان از آن دارد که حتی با وعده‌های تکراری برخی افراد سنتی اراده ای برای حل مشکلات مردم وجود ندارد از طرفی نیز این دور از انتخابات مجلس نیز باید بر این باور بود که مردم نیز اراده ای برای انتخاب‌های تکراری نیستند.

وی بیان داشت: مردم منطقه دیگر از حضور همان افراد تکراری و دعواهای سیاسی عده ای که بیش از منافع مردم به فکر منافع خود هستند خسته شدند. مردم دیگر از افراد آب گوشتی خسته شدند، مردم دیگر از افراد لیستی و سفارشی خسته شدند، مردم دیگر از چهره‌های تکراری با همان دعواهای زرگری و سیاسی خسته شدند.

عده‌ای با رای همین مردم بالا می‌روند و بر صندلی‌های بهارستان تکیه می‌زنند اما بیش از آنکه به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند به فکر دخالت در انتصابات استان و منطقه هستند. دخالت در انتصابات نه تنها کمکی به منطقه نمی‌کند بلکه لیست‌های سفارشی به وجود می‌آورد و باعث عقب ماندگی جوانان و افراد شایسته پشت دیوار بلند بند پ برخی آقایان می شود.

کاندیدا توری کهگیلویه بزرگ افزود: عده‌ای با رای همین مردم بالا می‌روند و بر صندلی‌های بهارستان تکیه می‌زنند اما بیش از آنکه به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند به فکر دخالت در انتصابات استان و منطقه هستند. دخالت در انتصابات نه تنها کمکی به منطقه نمی‌کند بلکه لیست‌های سفارشی به وجود می‌آورد و باعث عقب ماندگی جوانان و افراد شایسته پشت دیوار بلند بند پ برخی آقایان می شود.

مختار خلخال گفت: برون رفت منطقه از مشکلات و محرومیت با شفارشی عده‌ای ممکن نخواهد بود. اینکه اوج‌محرومیت در منطقه اشک برخی از مسئولین را جلوی دوربین‌ها دربیاورد اما با گذشت زمانی طولانی از آن، بازهم نه تغییری در وضعیت مردم به وجود بیاید و نه در وضعیت مسئولین مربوطه نشان از آن دارد عده‌ای که وظیفه نظارت و هشدار را به مسئولین دارند ساکت نشستند تا مبادا در امور سفارش‌هایشان اخلالی به وجود بیاید.

وی افزود: گویا سال‌هاست به جای لیست مشکلات و مطالبات مردم بر میز مسئولین کشور در وزارتخانه های مختلف لیست شفارشی برخی نورچشمی‌ها از این میز به آن میز می‌شود.

خلخال گفت: امروز رقبای سنتی با وعده‌های تکراری و دعواهای سیاسی خود قادر نخواهند بود کهگیلویه بزرگ را از محرومیت نجات دهند چرا که اگر اراده‌ای برای برون رفت منطقه از مشکلات همیشگی بود در همان دوران جوانی دست به این اقدام میزدند نه اکنون که نه اراده‌ای دارند و نه توانی!.

وی در پایان گفت: امروز حضور جوانان در کارزار انتخابات یک فرصت است تا باری دیگر با اراده‌ای قوی تحولی در منطقه ایجاد کنند که باید آن را به فال نیک گرفت و حمایت کرد تا مردم طعم شیرین تحول را در منطقه احساس کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سامان ارنواز
|
Germany
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
0
0
لابد خودت میخوای تمام مشکلات استان را برطرف کنی؟!!!
بفو
|
Singapore
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
آقای خلخال بدون شک نماینده مجلس شورای اسلامی میشود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: