« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
فوری ؛
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آموزگار می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش، ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آموزگار می‌پذیرد.

آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت آموزگار می‌پذیرد

 علی فرهادی با بیان اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت استخدام آموزگاری در هفته دوم مهر ۱۴۰۲ منتشر می‌شود، افزود: کسانیکه در مرحله اول آزمون پذیرفته شده اند، اما در مصاحبه تخصصی امتیاز لازم را نیاورده اند می‌توانند شهر دیگری، در استان خود انتخاب کنند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴٠۲

همانطور که در بندهای پیشین گفتیم، داوطلبانی که به هر دلیلی از استخدام در آموزش و پرورش پیش و یا پس از مصاحبه منصرف شوند و یا نتوانند مدارک خود را تکمیل نمایند، ظرفیت خالی برای علاقمندان به همکاری با ارگان آموزش و پرورش، ایجاد می‌شود. بنابراین متقاضیانی که پیش از ورود به مصاحبه حضوری از آزمون استخدامی حذف شده بودند، می‌توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴٠۲ اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که در سال‌های گذشته تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی توسط آموزش و پرورش انجام می‌شده است. اما اکنون کلیه مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش همانند ویرایش ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش کشور برگزار و اجرا می‌شود. در ادامه قصد داریم به نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴٠۲ بپردازیم:

ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش

ابتدا آدرس اینترنتی sanjesh.org را در مرورگر گوگل سرچ کنید.
گزینه “متمرکز دستگاه‌های اجرایی” را انتخاب نمایید.
زیر عنوان اطلاعیه آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، یعنی “مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش” را کلیک نمایید.
اطلاعات خواسته شده در فرم تکمیل ظرفیت آزمون آموزش و پرورش را پر کنید. پس از آن فرم و مدارک خواسته شده را در موعد مقرر برای مصاحبه حضوری، آماده کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: