« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک پلیس قلابی خبر داد:
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری مامور قلابی با انواع لباس های دستگاه های نظامی و تجهیزات پلیسی و ... در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ فرشید زینلی روز دوشنبه در این باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه شخصی خود را مامور پلیس معرفی کرده و از این عنوان قصد اخاذی و سوء استفاده از شهروندان دارد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بعثت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم ۳۳ ساله را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم دو ثوب البسه سپاه و انتظامی، یک جلد کارت شناسایی جعلی، یک قبضه اسلحه شکاری سوزنی و بی سیم پلاستیکی کشف شد، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

زینلی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سوء استفاده افراد کلاهبردار، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مامور پلیس یا ادارات دولتی معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: