« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
آوای رودکوف ؛
در این گزارش اهم برنامه های هفته فراجا شهرستان بهمئی بصورت تصویری تصویری منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛طی هفته نیروی انتظامی، برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان بهمئی اجرا خواهد شد که این برنامه ها با پیام تبریک سرهنگ جمشیدی آغاز و  سپس با دیدار از خانواده مرحوم گروهبانیکم انتظامی امید جشریان و غبار روبی گلزار شهدا ادامه داشت....

گرامیداشت هفته ناجا در شهرستان بهمئی به روایت تصاویر

پیام تبریک سرهنگ فرزین جمشیدی به مناسبت هفته ناجا

در بخشی از پیام فرمانده انتظامی بهمئی آمده است:

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک و به حقی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیرو است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی همه شما را از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه خواستارم و امیدوارم در راه ارتقای جایگاه امنیت استان بیش از پیش موفق باشید و در سایه‌ی رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر ارزشمند دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهدا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و استوار باشید.

ابزار همدردی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با خانواده مرحوم جشریان از پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه که اخیرا در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

 
غبارروبی مزار شهدا در بهمئی به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدا شهرستان بهمئی با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.

 سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای به تصویر کشانیدن خدمات ارزشمند فرزندان مردم در این نیرو است تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های روزمره این نیرو باشند.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: آنچه لازمه تفکر و بینش در جامعه است بحث راه و یاد شهیدانی است که برای ارتقای سطح امنیت پایدار این کشور شبانه روز در حال تقدیم جان شیرین خود هستند.

 وی در پایان سخنان خود افزود: راه و نام شهدا باید به درستی در جامعه تبیین شود و امیدواریم همه ما با الگوگیری از مکتب شهدا به خصوص در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.

 
خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: