« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
در دیدار امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان بهمئی با فرمانده انتظامی عنوان شد؛
امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا با حضور در فرمانده انتظامی این شهرستان با سرهنگ جمشیدی و همکارانش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا با فرمانده انتظامی بهمئی در محل دفتر دیدار کردند.

تقدیر امام جمعه بهمئی از فرمانده انتظامی/سرهنگ جمشیدی:ائمه جمعه پدران معنوی و الگوی ما هستند

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی با تبریک به مناسبت هفته ناجا در این دیدار با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی و عملکرد سرهنگ جمشیدی در برقراری نظم در این شهرستان و حفظ آسایش مردم، امنیت کنونی مردم و جامعه را مدیون تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی ذکر کرد و از فعالیت های این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد.

سرهنگ « فرزین جمشیدی » فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، در این دیدار گزارشی از اقدامات شاخص را ارائه کرد و گفت: فرماندهی انتظامی همواره درجهت تحقق رهنمودهای رهبری و خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی متذکر شد: ما باید در مسائل فرهنگی، اخلاقی و امنیتی از ائمه جمعه شهرستان استفاده کنیم، زیرا آنها پدران معنوی و الگوی ما هستند.

گفته میشود : این حرکت امام جمعه بهمئی از حرکت جالبی است و لازم به ذکر است که با فرا رسیدن هفته فراجا فرمانده انتظامی بهمئی در اولین روز با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند و این حرکت امام جمعه قابل تقدیر است‌.

در پایان هر کدام از روحانین نظرات خود را بیان کرد و از عملکرد سرهنگ جمشیدی تقدیر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: