« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
مصیب حیدری خبر داد:
50 سری جهیزیه به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج، ببین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تبریک جشن ازدواج زوجهای جوان گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از محرومان و نیازمندان ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد.

توزیع 50 سری جهیزیه به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج

مصیب حیدری تصریح کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر از خیرین ونیکوکاران ، بنیاد مستضعفان وسپاه پاسداران در مشارکت برنامه های کمیته امداد، بخصوص اهدای جهیزیه گفت: در همین خصوص امروز به یمن الهی تعداد 50 سری جهیزیه با اعتبار ۲ میلیارد تومان به همت کمیته امداد به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

حیدری بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.

حیدری با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 70 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده گفت: تعداد 130 پرونده آماده دریافت جهیزیه داریم که چشم انتظار حمایت خیرین ونیکوکاران ونهادهای حمایتی هستیم تا نوعروسان را در این خصوص یاری دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: