« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق آمار سامانه سیب ۶ هزار زوج نابارور در انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری هستند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مستقر شده است که برای تحقق آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها از جمله شبکه بانکی جهت پرداخت تسهیلات فرزندآوری هستند.

۶ هزار زوج نابارور کهگیلویه و بویراحمد در انتظار دریافت تسهیلات فرزندآورییکی از مواردی که مسوولان باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند تا بتوان طرح جوانی جمعیت را به خوبی اجرا کرد حمایت از زوج‌های نابارور از طریق اعطای تسهیلات به آن‌ها برای درمان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: طبق آمار سامانه سیب ۶ هزار زوج نابارور از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی درخواست تسهیلات فرزندآوری داشتند و نیازمند دریافت تسهیلات فرزندآوری هستند.

محمود شهامت افزود: در صورتی که تسهیلات فرزندآوری پرداخت شود و ۳۰ تا ۴۰ درصد این جمعیت دارای فرزند شوند گام اساسی در راستای حمایت از خانواده و فرزندآوری برداشته‌ایم.

وی بیان کرد: بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی فرزندآوری اقدام کنند و در راستای حمایت از خانواده و فرزندآوری اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: نیاز است استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رایزنی جهت اختصاص تسهیلات فرزندآوری به بانک‌های عامل چانه‌زنی لازم را با مدیران شعب بانکی در مرکز کشور داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: