« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

پایگاه خبری آوای رودکوف:سید حمزه محقق‌زاده در جلسه شورای اداری با توجه به انتخابات پیش‌رو، اصول چهارگانه رهبر انقلاب را یادآور شد و با بیان این‌که مجریان انتخابات، این مهم را مد نظر داشته باشند اظهار کرد: عملکرد مسؤولان باعث می‌شود مردم پای صندوق‌های رای بیایند یا نیایند.

هشدار انتخاباتی فرماندار جدید کهگیلویه

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: هیچ مدیری حق ندارد از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه کسی استفاده کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود پروژه‌های شهرستان را یادآور شد و با بیان این‌که عمر برخی از این پروژه‌ها به ۴۰ سال بر می‌گردد و هم‌چنان به قوت خود باقی هستند گفت: از هر طرف نگاه کنیم ورودی‌های دهدشت مشکل‌‌آفرین هستند، شهرداری دهدشت با اجرای برنامه‌ریزی دقیق این مهم را در دستور کار قرار دهد.

محقق‌زاده وضعیت همه شهرهای کهگیلویه را نیازمند تحول اساسی خواند و بیان کرد: خیلی از پروژه‌ها نیاز به اعتبار ندارند و نیاز به خلاقیت دارند.

وی با بیان این‌که مشکل استان ما کمبود اعتبار نیست، محرومیت را ناشی از گروه‌های سیاسی و جناحی عنوان و اظهار کرد: موضوعات قومیتی سهم‌های مهلک منطقه ما هستند که باعث کدورت در بین مسؤلان می‌شود و به جامعه هم تسری پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به روند طولانی شدن زمین جدید بیمارستان دهدشت، خطاب به رییس اداره راه و شهرسازی گفت: این موضوع را تا چند روز آینده به صورت حل شده به فرمانداری گزارش دهید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: