« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرعامل شرکتی برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره 2 هزار میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سید حمزه لقمانی گفت: پرونده شرکت تولید کنسانتره که 11هزار و 271 کیلوگرم انواع نهاده های دامی را دریافت کرده بود در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گچساران رسیدگی شد.

تاوان سنگین برای عرضه خارج از شبکه کنسانتره

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت قرار بود 12 هزار و 207 تن کنسانتره تولید و به 6 شهرستان گرمسیری عرضه کند که شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و بر اساس گزارش اداره جهاد کشاورزی متوجه شد شرکت از این مقدار 2 هزار و 257 تن را تحویل نداده است.

لقمانی گفت: شعبه اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و حکم به عرضه این کالاها به نرخ رسمی در شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد را صادر کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل این شرکت با توجه به نداشتن سابقه تخلف به پرداخت 2 هزار و 185 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

جهاد کشاورزی در گزارشی به تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلف شرکتی برای دریافت نهاده های دامی شامل جو، ذرت، سویا و سبوس با قیمت دولتی و اجرا نکردن کامل تعهد را خواستار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: