« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
به مناسبت هفته شوراهای حل اختلاف،
به مناسبت هفته شوراهای حل اختلاف،نماینده و اعضای این شورا با بخشدارپاتاوه دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛در آستان هفته شوراهای حل اختلاف،نماینده و اعضای این شورا با بخشدارپاتاوه دیدار و گفتگو کردند؛دراین دیدار،بخشدارپاتاوه ضمن تبریک این روزبرلزوم تکریم ارباب رجوع تاکیدکرد.

نماینده دولت دربخش پاتاوه هم باقدردانی از زحمات اعضای شورای حل واختلاف پاتاوه گفت؛ازآنجاکه خودم عضوکانون صلح یاران استان هستم ومیدانم اعضای شوراهای حل واختلاف باخدمت جهادی خودشون تمام هم وغم خود را در این میدانند تا باتعادل و تعامل مشکلات طرفین راحل نمایندوگاهاممکن است آماج کینه هاوحسادتهایابی احترامی ازجانب ارباب رجوع گردنداماتوصیه میکنم کمافی السابق دربرخوردباارباب رجوع رأفت اسلامی وخوشروی فراموش نشود.

شهرام صفادوست بر لزوم برخورد اسلامی اعضاء شورای حل اختلاف با مراجعین تاکید کردوگفت: تکریم ارباب رجوع وخوش برخوردی در مواجهه با مردم،پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مردم و رعایت اخلاق اداری و تواضع از وظایف همه ما است،

وی افزود:اخلاق اداری مطلوب زمانی بوجود می آید که کارکنان نظام اداری یک کشور به مردم از منظر درست بنگرند و خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.

بخشدا پاتاوه درپایان ضمن رضایتمندی ازعملکردمجموعه دادگستری و دادستان شهرستان دنا،و اعضای شورای حل واختلاف پاتاوه، برحمایت بیش از پیش خودازاین مجموعه در همه ابعادخبرداد.

دراین دیدار آذرفرنماینده شوراهای حل و اختلاف پاتاوه گزارشی ازعملکرداین شورابیان کرد و گفت:درسال ۱۴۰۱تعداد۵۴۸پرونده دراین شوراموردبررسی قرارگرفت که خوشبختانه بارایزنی ها و میانجی گری خوب اعضای شورا۲۰۰ موردازاین پرونده هادرنهایت باسازش طرفین ختم به خیرشد.

وی همچنین به پرونده های دردست اقدام درسال جاری گفت؛ازابتدای سال جاری تاکنون۵۳۰ پرونده باموضوعات مختلف دردست اقدام داریم که یکصدوده پرونده ختم به سازش طرفین شدوالحمدلله تاامروزعملکردشوراضایتمندی خوبی را بهمراه داشته است.

آذرفردرادامه افزود؛مشکل اصلی شوراتاکنون نبودقاضی بود که در طول دوماه گذشته باحضورقاضی دهقان زاده دربخش این مشکل هم برطرف شد.

 

عکس و گزارش از مهرشاد سلطانی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: