« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: صلاحیت ۳ فعلی نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های اجرایی تایید شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید جواد هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: تایید صلاحیت هر سه نماینده فعلی کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های اجرایی تایید و نتایج صلاحیت آنان ابلاغ شده است.

وضعیت تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی از تایید صلاحیت 130 داوطلب حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا در 3 حوزه انتخابیه استان خبر داد و افزود: تعداد داوطلبان 174 نفر بود که دو نفر در مرحله اول انصراف خود به هیئت‌های اجرایی اعلام کردند.

هاشمی‌مهر ابراز کرد: 174 داوطلب از 3 حوزه انتخابیه استان داشتیم که دو نفر انصراف دادند و 18 نفر عدم تایید و 24 نفر نیز صلاحیت آنان احراز نشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده چهار روز مهلت برای اعتراض با ذکر دلایل و ارائه مدارک و مستندات به هیئت‌های نظارت دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: