« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
با حکم رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان؛
طی حکمی از سوی رحمان همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد،رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بنا به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان لنده،طی حکمی از سوی رحمان همت پور رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد،«صابر عظیمی» بعنوان رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد

در متن حکم رحمان همت پور آمده است...

جناب آقای صابر عظیمی
با توجه به پیشنهاد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده و تجربه،تخصص و علاقه مندی حضرتعالی،به موجب این حکم به سمت رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب می شوید،امید است با استعانت از پروردگار متعال در جهت پیشرفت ورزش روستایی و احیاء و ترویج بازی های بومی محلی و ورزش های سنتی موفق و مؤید باشید.

پیش از این امرالله سعیدی به مدت ۴ سال این سمت را به عهده داشتند که با اهدای لوح تقدیر از طرف مدیر اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویر احمد از زحمات ایشان تقدیر شد.

تودیع و معارفه در محل اداره ورزش و جوانان لنده برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده منصوب شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: