« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد میزان همکاری و هم افزایی شکل گرفته میان صدا و سیما با سایر نهادهای فرهنگی از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان را بی سابقه دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ازیاسوج ؛دکتر هدایتخواه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای این استان گفت: نگاه انقلابی و مردمی حاکم بر صدا و سیما باعث ارتقاء جایگاه آن نسبت به گذشته شده است.

وی با اشاره به نقش آوردگاهی رسانه و جنگ روایت ها در ماجرای مظلومیت غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: اگر امروز مردم دنیا از جمله در امریکا، انگلیس و فرانسه در اعتراض به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی به میدان آمده اند نشان از عملکرد خوب رسانه ای است.

ضرورت کنشگری رسانه در نقش آوردگاهی و جنگ روایت ها

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش قرارگاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش کارگروهای تخصصی این جبهه در استان را ضروری و با اهمیت دانست و گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی، تربیت کودک و نوجوان، کتاب، عفاف و حجاب، ورزش و جوانان و .... بر نقش قرارگاهی جبهه فرهنگی افزوده است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار انسجام و همدلی بین صدا و سیما و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌به خصوص در این استان را یک موهبت الهی دانست و گفت: تجربه موفق اقدام های هم افزا و قرارگاهی میان دستگاهها و نهادهای فرهنگی این استان موجب شده که اقدام هم افزایی و اقدام قرارگاهی به راهبرد مشترک همه متولیان و دغدغه مندان تبدیل شود و ما شاهد خلق رویدادهای بزرگ باشیم.

آقای امیر رئوف با تشریح رسالت ها و ماموریت های 4 گانه صدا و سیما (قرارگاهی، آوردگاهی، دانشگاهی و آسایشگاهی) در حکم مقام معظم رهبری به رئیس محترم سازمان افزود: نقش قرارگاهی صدا و سیما ایجاب می‌کند ما به عنوان رسانه استانی ارتباط پیوسته با مردم داشته باشیم و ارتباط همدلانه ما با جبهه فرهنگی- مردمی انقلاب اسلامی هم از این جنس ارتباط است.

وی به اقدامات موثر و مفید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مدارس از جمله لیگ جت (جهاد تبیین) اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن در جنگ شناختی بیشتر متوجه دانش آموزان است، لذا تمامی‌کنش گران فرهنگی در مدارس مانند جبهه فرهنگی انقلاب، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان باید با توجه به موقع از ظرفیت های مهم مدارس و با راه اندازی پویش ها رویدادهای مثبت مربوط به استعدادهای علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی را معرفی و به مقابله با ترفند دشمن بپردازند.

در این دیدارهمچنین مسئولان کارگروه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌به ایراد سخن پرداختند.

آقای گودرزپور مسئول کارگروه تربیت کودک و نوجوان در این دیدار با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تربیت کودکان و نوجوانان گفت: ما برای تربیت کودکان و نوجوانان مان باید ابتدا به اهداف تربیتی توجه داشته باشیم و سپس در زیست جهان رسانه ای شده امروز، از قالب های جذاب و موثر برای تربیت استفاده کنیم.

خانم مرادیان مسئول کارگروه عفاف و حجاب با تاکید بر شناسایی بانوان کنشگر افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با رویکرد شبکه سازی اقدام به شناسایی بانوان فعال و کنشگر در عرصه‌ها مختلف می‌کند و از این رهگذر ظرفیت یابی به ظرفیت سازی و در نهایت به توانمند سازی بانوان در استان می‌پردازد.

آقای فضیلت مسئول کارگروه آسیب های اجتماعی در این دیدار با تشریح عملکرد کارگروه مردمی‌کاهش آسیب های اجتماعی به زمینه‌های که امکان کارمشترک بین صدا و سیما و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وجود دارد اشاره کرد و این موارد را در حوزه پژوهش، تولید محتوا، فرهنگ سازی و مطالبه گری دانست.

کارگروه کتاب به دبیری آقای الهی، بر حلقه‌های میانی و نقشه راه مشترک در جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی مسئله مهم و مورد توجهی است که اگر قرار باشد کار فرهنگی عمیقی در حوزه فرهنگ انجام شود، حلقه‌های میانی باید میدان داری کنند و نقشه راه مشترک داشته باشند.

لازم به ذکر است این سلسله نشست ها به صورت مستمر و دائمی در راستای ایفای رسالت قرارگاهی رسانه و ایجاد هم افزایی با مجموعه‌های فرهنگی- مردمی‌ به صورت هفتگی و ماهیانه برگزار می‌گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: