« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی خبر داد :
شهرستان بهمئی به دلیل وجود امام‌زادگان زیادی ازجمله امام‌زاده بابا احمد (ع) همه‌ساله پذیرای گردشگران زیادی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛مجتبی صلاحی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: برای این پروژه 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

بقعه امامزاده بابا احمد (ع) بهمئی مرمت شد

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی اظهار کرد: احیاء و مرمت گنبد پلکانی بنا و فضای داخلی گنبد ازجمله اقداماتی بود که در این دوره مرمت انجام‌ شده است.

صلاحی‌نژاد بیان کرد: امامزاده بابا احمد مربوط به دوره سلجوقیان است که در تاریخ ۲ آبان ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۱۰۵۸۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

او تصریح کرد: شهرستان بهمئی به دلیل وجود امام‌زادگان زیادی ازجمله امام‌زاده بابا احمد (ع) همه‌ساله پذیرای گردشگران زیادی است.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار امام‌زاده بابا احمد (ع) بهمئی، گفت: تاکنون اقدامات خوبی ازجمله ایجاد زائرسرا، سکوی استراحتگاه و خدمات برای رفاهی مردم در جوار این امام‌زاده فراهم‌شده است.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: